hallo dames. Kort over mij, Wij zijn in september 2016 gestopt met de pil om in januari 2017 serieus voor een 2e wondertje te gaan. Na een cyclus van 200+ dagen de stap gemaakt naar het ziekenhuis. Daar op Clomid gezet en nu zit ik in ronde 4 van Clomid 100mg. Afgelopen maandag follikelmeting gehad en daar zag de gynaecoloog dat mijn blaasje was gesprongen. Zeer goed nieuws opzich maar mijn temperatuur maakt mij onzeker. Moet deze niet veel hoger zijn na eisprong? Het is 100% zeker dat ie gesprongen is want niet alleen de bevestiging van de gynaecoloog maar ook mijn ovulatietesten gaven een piek aan. Heeft iemand hier een helpvol antwoord op? Wie helpt mij uit die onzekerheid
Zondag de 29e... heb je toen langer geslapen ivm de wintertijd?? En dus normale tijd op zaterdag naar bed en je normale tijd getempt (zelfde tijd als de dagen daarvoor met je wekket dus 1 uur terug?)
Ik denk zelf dat de clomid in begin cyclus jouw temperatuur daar verhoogd heeft. dus pre temperatuur normaal 36.5 a 36.4 is en 36.7 a 36.8 na eisprong is .
Ja ik heb even zitten puzzelen voor je. Ik zag op 26 oktober dat je een follikel had van 20 mm dus ik denk toch ergens rond 28 oktober jouw eisprong is geweest. dat je dus inderdaad te laat was met ovulatietesten. de foto's van de testen die online staan zijn allemaal niet positief . Áls je cd 4, 6 en 8 op discard zet (clomid) vind fertility friend hem dan niet op de gewone methode? ow ja ook ook eruit halen.
Coverline hoort hoger te liggen dan je basaal dus die is prima zo. Wat ik wel heeeel erg vreemd vind is jouw posi ovu op cd 13.... ik denk zelf dat de eerste hoge temp op dag 13 veroorzaakt is door je lh piek (iets wat ik steeds vaker zie voorbij komen) en dat je ei diezelfde avond/nacht nog is gesprongen. Ik zou dus de temp op cd 13 ook op 36.6 zetten. Dan springt je ei naar dag 13 en dat is veel logischer dan dag 12
3 dpo dip gele lichaam en 8 dpo dip innesteling (hoop ik) en dan moet je nu een streep kunnen zien op een test
Vanmorgen getest en nog niks zichtbaar. Morgen komen de vroege testen binnen dan weer even testje wagen