Na 2 jaar proberen zwanger te worden. Heb ik in november 5 dagen na eisprong wat bloedverlies gehad. Die maand werd ik gewoon ongesteld. December was normaal. Deze maand gaat het helemaal vreemd. Vrijdag 16 januari had ik eisprongbloeding ( wat bloed bij het afvegen )( ik temperatuur ) en heb vrijdag of zaterdag mijn ei gehad. Nu donderdag 22 januari heb ik weer wat druppels bloed verloren. Stiekem heb je hoop.... Wie heeft ook wel eens 2 bloedingen gehad in zijn cyclus. We hebben al een zoontje. Daar duurde het 2,5 jaar dat we zwanger waren, maar heb toen nooit bloed verloren.
Hoi Sanzon, Wat leuk dat jullie bezig zijn voor een tweede kindje. Ja, lastig hè die bloedingen tussendoor. Ik ben pas sinds begin november gestopt met de pil, maar de afgelopen maanden ook tussentijdse bloedingen gehad. Het is dan lastig om te zeggen of het van je eisprong is of al een evt. innestelingsbloeding. Je hebt 6 dagen na de eisprong dus een bloeding gehad. Het zou dus theoretisch een innestelingsbloeding kunnen zijn. Dat zou toch prachtig zijn, maar.. het blijft gissen. Ik hoop het in ieder geval voor je!! Groeten van Lief88