Eisprongbloeding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ingrid76, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingrid76

Ingrid76 Actief lid

5 jun 2010
    124
    1
    0
    NULL
    Gelderland
    Graag jullie ervaring dames,

Op 8 juli heb ik mijn laatste menstruatie gehad en kreeg gisteren wat licht roze bloedverlies.
    Afgelopen weekend had ik een positieve ovutest.
    Dus dacht ik, samen met een paar van jullie, dat het misschien een innestelbloeding was.
    Omdat het me toch niet helemaal lekker zat heb ik op deze site raad gevraagd aan een verloskundige.
    Zij dacht niet aan een innestelbloeding wat dat zou te vroeg zijn maar dacht eerder aan een eisprongbloeding.
    Ook had ze niet het idee dat het een menstruatie was.
    Inmiddels is de bloeding best hevig geworden, kan het haast gaan vergelijken met een menstruatie :(.
    Mijn vraag aan jullie is of jullie er ook wel eens mee te maken hebben gehad!!
    Pfff heel verhaal hoop dat jullie er iets van snappen ;).

Liefs Ingrid

2. Chai

Chai Niet meer actief

Hoi Ingrid,

ik weet niet of je in een ontpil fase zit?
    Maar dat zou heel veel kunnen verklaren hoor.

Ik zelf heb ook wel eens lichtroze afscheiding gehad of een beetje bloed tussedoor, het kan zoveel zijn.

Als je een cyclus van 28 hebt dan zou je ei 22 zijn geweest dus gister. Zou dus de verklaring kunnen zijn voor je bloed verlies.

Innesteling is bijna onmogelijk inderdaad want die vind pas plaats tussen de 5 tot 10 dagen na je eisprong.

Liefs

3. Ingrid76

Ingrid76 Actief lid

5 jun 2010
    124
    1
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi Chai,
    klopt maar ik heb afgelopen weekend positieve ovulatietest gehad en vanaf de 20e niet meer positief getest.
    Had zelf ook gisteren uitgerekend als dag van eisprong....
    Begrijp je mijn verwarring....
    Mijn cyclus heeft een gemiddelde van 29 dagen maar ben nog niet zo heel lang bezig.
    Dit is mijn 4e ronde, gewoon maar afwachten ben ik bang.

Liefs Ingrid

4. Chai

Chai Niet meer actief

Dat zou wel inhouden dat je dan een hele korte cyclus zou hebben deze keer.
    Het zou dan misschien een heeeeele vroege innesteling kunnen zijn geweest dan, niks is onmogelijk.

Ik hoop voor je dat het deze keer raak is in ieder geval.
    Heel spannend, en nooit gedult genoeg ik weet er alles van haha:D

Liefs

5. Ingrid76

Ingrid76 Actief lid

5 jun 2010
    124
    1
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik ga maar nergens vanuit kan het alleen maar meevallen ;).......

Verder niemand die dit bekent voorkomt??

6. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik heb het een week na mijn eisprong gehad, maar helaas was het bij mij gewoon mijn ongi. :( Niet zo heftig als normaal en niet zo lang, maar toch echt een ongi. Maar de maand erna was ik zwanger, dus lang heb ik er niet om hoeven te treuren. :D

7. Ingrid76

Ingrid76 Actief lid

5 jun 2010
    124
    1
    0
    NULL
    Gelderland
    Laten we het hopen ;).
    Jij in ieder geval van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Geniet ervan.

Liefs

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hoi Ingrid. Ik had het in ronde 3. Getempt en ovutesten gebruikt dus ik was helemaal blij dat ik mijn ei had gevonden en goed geklust had. Helaas begon een dag na de eisprong de bloeding al. Deze werd steeds heviger en heeft 6 dagen aangehouden. Toen 1 dag niks en daarna mijn menstruatie. Vorige ronde had ik weer nergens last van. Heb de ha er al over gebeld en een tussentijdse bloeding kan altijd een keer, dat is niks om je zorgen over te maken al is het natuurlijk wel erg vervelend. Succes verder met zwanger worden!

Deel Deze Pagina