jippie! Wij gaan voor een tweede!!:D

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loezzz, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    Hallo meiden!

Nou het is zover.. wij gaan voor een tweede:D Lars is ondertussen 8 maanden en omdat het de vorige keer niet allemaal super snel raak was, hebben we besloten vast weer te stoppen met de pil!
    Heb er helemaal weer zin in, de spanning, het aftellen naar de nod en het streepjes turen (die er meestal niet zijn).
    Lijkt me leuk om dit samen met anderen te beleven. Zijn er nog meer die net gestopt zijn met de pil? Kunnen we samen aftellen naar de eerste nod;)

liefs Loes

2. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    oh sorry, dit berichtje moet eigenlijk in de zwangerworden clubs lees in net:)

3. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Hoi,

Ja JOEPIE>...super leuk is dat he...ik zit net in de 2e ronde mijn EI is nog niet gespot..ben benieuwd en dan maar weer wachten.....

SUCCES EN HOPELIJK BEN JE SNEL WEER ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!

4. linde90

linde90 Niet meer actief

Ons dochtertje is ook 8 maanden en we zitten in ronde 2 voor een 2e.
    Vorige cyclus beetje langer dan gewend, dus ben benieuwd wanneer ik deze keer mijn ei heb.
    Spannend weer he, ik heb er ook helemaal zin in, als ik zwangere buikjes voorbij zie komen, krijg ik weer helemaal de kriebels hihi.

Laten we hopen dat we snel allemaal zwanger zijn.

5. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Hoi Loezz en andere meiden,
    ohhhhhh wooowie ik ben zo blij: ik ben volgens mij eindelijk ongesteld geworden!
    Dat is mijn eerste keer na zo'n 2,5 jaar!!!
    zo'n 6,5 week geleden heb ik mijn hormoonstaafje laten verwijderen. Omdat we een tweede kindje willen :)

Mijn dochter is nu 1,5 jaar, en we willen graag nog zo'n lief lief mooi mooi kindje erbij :)
    Menn ik was echt bang dat die menstruatie nog lang zou duren,
    want de gynacoloog zei dat het wel 6 maanden kon duren!!
    Pff, en nu plotseling ineens nu haha (2,5 jaar pff)

leuk om het hier mee te beleven.
    Bij mijn eerste poging om zwanger te worden was ik hier ook al.
    Helaas werd het een dramatische buitenbaarmoederlijke zws.
    Ook bij mn tweede zwangerschap, wat nu mn dochter is, heb ik hier ook lekker meegekletst :)

gezellig, groetjes

6. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Leuk! Er is een topic bij de zw worden clubs voor een 2e in juli - kom er gezellig bij!

Deel Deze Pagina