Eisprongkrampen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loving, 6 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Hallo!
    Wij zijn nog niet echt aan het proberen om zwanger te raken, maar hebben vrijdag wel onveilig geklust. M'n eidag zou morgen moeten zijn (zie banner), dus 5 dagen na vrijdag. Normaal voel ik rond m'n eisprong een beetje krampjes. Nu is het deze maand veel erger, al 3 dagen voel ik rechtsonder echt druk en krampen. Daarnet, onder het eten, voelde het bijna als ongesteld zijn. Ook voel ik in m'n rechterzij steken en druk op m'n rechterheup.
    Ik heb nog niet echt vruchtbaar slijm (sorry voor details), normaal heb ik dat wel.

Iemand een idee of herkenbaar? Of zou het zomaar zijn? Dat denk ik zelf wel, al zou een beebietje meer dan welkom zijn!

Alvast thanks!

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Beste Loving,

Zelf merk ik ook wel dat ik de ene maand meer 'last' heb van mijn eisprong dan andere maanden. Ik heb maanden dat ik bijna niets voel en maanden waarin ik echt kramp heb (inderdaad vergelijkbaar met ongi-pijn).

Ik weet niet of je al lang geleden gestopt bent met de pil ofzo? Ik weet wel toen ik stopte met mijn anticonceptie dat ik er de eerste maanden ook meer 'last' van had en veel meer in mijn lijf voelde. Misschien dat jij dat ook hebt?

Hoe dan ook heel veel succes!

Groetjes,
    Josien

3. Knollie

Knollie Actief lid

17 okt 2006
    124
    0
    0
    Brabant
    Hoi Loving,

Ik heb altijd wel een dag of twee lichte steken recht of links in de onderbuik, soms in de zij. Tijdens de eisprong zelf heb ik hele erge steken, kan dan soms niet meer recht lopen.
    Het voelt bij mij nooit alsof ik ongesteld moet worden.

Groetjes!

4. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16

Hoi,

dank jullie voor de snelle reactie. Ik ben niet aan de pil geweest... ja, alweer een jaar geleden maar 1 maand. Ik reageerde daar niet goed op, dus nu gebruiken we alleen condoom... behalve afgelopen vrijdag dus. Ik stond er niet zo bij stil, want ik was nog maar net ongesteld geweest. Maar ik ben altijd best lang ongesteld, dus toen ik ging rekenen kwam ik toch op maar 5 dagen voor mn eisprong uit... Nou ja, kleine kans, maar het komt wel eens voor... Nu dus maar zorgen dat ik niet mezelf gek ga maken of dingen erger voel dan normaal omdat ik zo op m'n lijf gefocused ben...
    In ieder geval bedankt voor jullie reacties!

Groetjes!

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Het is heel normaal hoor dat je in situaties als deze wat meer gefocust bent op je lijf. Maar probeer je niet gek te maken. Als het raak zou zijn (wat wel onwaarschijnlijk is) is het kindje meer dan welkom begrijp ik. Is het niet raak, dan komt jullie tijd wel op het moment dat jullie daar ook echt toe besluiten!

Veel succes,
    Josien

Deel Deze Pagina