Menstruatie al 11 dagen...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MMMmeisje, 22 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Misschien zijn hier meiden die me hier mee kunnen helpen.

Manlief en ik zijn alweer 50 maanden bezig zwanger te worden en lopen dan ook alweer 3,5 jaar in het ziekenhuis.
    Heb in die tijd diverse behandelingen ondergaan van clomid, IUI en ICSI.

Momenteel zijn wij na een lange rust periode (ivm operaties aan mijn baarmoeder vorm afwijking na een missed abortion vorig jaar) weer gestart met de voorbereiding van een terug plaatsing van een cryo in een önregelmatige cyclus" zoals ze dat noemen. (dit is mijn 3e cryo terugplaatsing en in totaal mijn 5e terug plaatsing)

In mijn geval betekent dat vanaf CD1 start met de pil, na 10 dagen naast de pil decapeptyl gaan spuiten, een week later stoppen met de pil en door gaan met de decapeptyl en starten met progynova.

Nu is het feit dat ik alweer 11 dagen aan het menstrueren ben.
    In al die jaren dat we bezig zijn heb ik dit nog niet eerder mee gemaakt. Ik blijf ook een soort menstruatie krampen houden.
    Menstruatie is niet veel, maar wel duidelijk helder rood.

Na de controle hysteroscopie na de operatie aan mijn baarmoeder was te zien dat mijn baarmoeder in zeer goede conditie was, zit nog een zeer kleine vorm afwijking maar dat is volgens mijn arts normaal. Verder waren er dus geen verklevingen of litteken weefsel te zien.

Mijn vraag is of hier meiden zijn die dit bekent voor komt en of het als normaal gezien kan worden.
    Hopelijk kan iemand me wat duidelijkheid bieden, wil namelijk niet om ieder wissewasje aan de telefoon hangen bij het UMC.

Alvast bedankt :)

2. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou wel bellen als ik jou was. Succes!

3. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Heb gebeld met het UMC en hun vertellen me dat het volkomen normaal is om nu alweer 12 dagen ongi te zijn en 4 weken al last te hebben van menstruatie krampjes en zere borsten.

Pas als ik 4 september met de progynova start en na 2 dagen dat te hebben gebruikt nog niet van deze klachten af te zijn dat ik dan pas terug hoef te bellen. Lekker vooruitzicht om als het zo blijft gewoon nog zeker 2 weken ongi te blijven...

Maar goed we zullen wel zien.

Deel Deze Pagina