Vandaag, als t goed is 8 dagen na mijn eisprong, heb ik ontzettend last van rommelende darmen. Vooral nu nd t avondeten. De laatste dagen heb ik mijn buik steeds licht t gevoel dat ik ongesteld moet worden en had Zondag t gevoel dat mijn eten in mijn keel hing verder niks, geen pijnlijke borsten ofzo. Zou ik zwanger kunnen zijn of niet?
Hoi Daantje, Ik had last van mij darmen vanaf de derde week. Heel veel gerommel en last van obstipatie. Het vruchtje ben ik helaas verloren aan een bbz. Maar ik besprak de dar klachten met mijn gyn en die zei dat t heel normaal is om die klachten te hebben als je zwanger bent. Veel vezels en geen varkensvlees, niet veel col en koffie en ook geen donkere thee is t advies dat ik kreeg en zes keer een beetje eten ipv drie keer een complete maaltijd. Hoop dat je hier iets aan hebt
Tja het zou een zwangerschapssymptoon kunnen zijn maar het zegt natuurlijk niks. Je darmen kunnen ook van slag zijn door een aankomende ongi. Afwachten dus wat de test zegt, spannend he!