pff word er gek van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pink99, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pink99

pink99 Actief lid

2 jul 2011
    451
    0
    0
    NULL
    brabant
    eff mn fustratie kwijt raken, mn langste cyclus was 32 dagen ik zit nu op dag 35. ik heb op dag 32 getest maar niks:x
    ben wel duizelig vaak en veel maagzuur (nooit last van gehad) maar negatieve test in mn handen gehad dus durf nergens op te hopen. Heb nu zoiets van laat die ongi maar komen dan kunnen we het weer opnieuw proberen (krijg er hoorntjes van)
    sorry voor mn geklaag maar moest het eff kwijt

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Wanneer ben je gestopt met de pil?

Hier toen we voor de eerste gingen cycli wisselend tussen 27 en 85 dagen. Nu gaan we voor een tweede, zit vandaag op dag 47 en nog geen eisprong gehad.

Mijn advies, gewoon rustig afwachten, veel meer kun je niet doen namelijk.

3. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Ik heb ook hele tid negatieve zwangerschaptesten gehad en zelfs een negatieve bloedtest!
    En vandaag heb ik positief getest
    En ik heb 18 augustis me spiraal laten verwijderen..dus ik dacht ook eerst aan ontpillen
    Ik had ook zowat iedere dag bijna 2 weken lang een negatieve test in me handen
    Geen bloed is nog moed houden
    Hoop dat je snel meer duidelijkheid heb

4. pink99

pink99 Actief lid

2 jul 2011
    451
    0
    0
    NULL
    brabant
    @trotsemama

Gefeliciteerd!!
    we zijn een half jaar bezig, maar het lijkt veel langer. en idd geen bloed is moed;) heb met mn vriend afgesproken dat als ik vrijdag nog geen bloed heb gezien dat ik dan nog een testje ga wagen. Maar heb wel zoiets van: negatief, dan laat die ongi maar komen hebben we dat weer gehad

Deel Deze Pagina