eff mn fustratie kwijt raken, mn langste cyclus was 32 dagen ik zit nu op dag 35. ik heb op dag 32 getest maar niks:x ben wel duizelig vaak en veel maagzuur (nooit last van gehad) maar negatieve test in mn handen gehad dus durf nergens op te hopen. Heb nu zoiets van laat die ongi maar komen dan kunnen we het weer opnieuw proberen (krijg er hoorntjes van) sorry voor mn geklaag maar moest het eff kwijt
Wanneer ben je gestopt met de pil? Hier toen we voor de eerste gingen cycli wisselend tussen 27 en 85 dagen. Nu gaan we voor een tweede, zit vandaag op dag 47 en nog geen eisprong gehad. Mijn advies, gewoon rustig afwachten, veel meer kun je niet doen namelijk.
Ik heb ook hele tid negatieve zwangerschaptesten gehad en zelfs een negatieve bloedtest! En vandaag heb ik positief getest En ik heb 18 augustis me spiraal laten verwijderen..dus ik dacht ook eerst aan ontpillen Ik had ook zowat iedere dag bijna 2 weken lang een negatieve test in me handen Geen bloed is nog moed houden Hoop dat je snel meer duidelijkheid heb
@trotsemama Gefeliciteerd!! we zijn een half jaar bezig, maar het lijkt veel langer. en idd geen bloed is moed heb met mn vriend afgesproken dat als ik vrijdag nog geen bloed heb gezien dat ik dan nog een testje ga wagen. Maar heb wel zoiets van: negatief, dan laat die ongi maar komen hebben we dat weer gehad