Sinds een week aan de gonalF 100ml of hoe zeg je dat. Nu hadden ze tijdens de prikinstructie gezegd dat ik een bitch kunnen worden en dat ik het ook zou voelen. Vorige week woensdag voor een uitgangsecho geweest en er lagen 27 klaar om eventueel te groeien.. Donderdag weer een echo en ben bang omdat ik niks voel.(met hier en daar een krampje) er niks groeit.. Ook het gevoel van bitch zijn heb ik niet.. zelfs niet een beetje. Voel niks van de hormonen dan alleen hoofdpijn..
Denk dat iedereen er anders op reageerd. Ik spuit 62.5eh en de ene ronde ben ik echt een heks en de andere x merk ik niks. Probeer veel te drinken tegen de hoofdpijn. Je kan vocht gaan vast houden.. Succes!
Dank je voor je reactie.. Idd drinken moet ik echt goed aan denken. Want dat wil ik nog wel eens vergeten..
Je hoeft helemaal niks te voelen. De ene keer heb je veel last en de andere keer voel je amper iets. Dat zegt echter niks over het resultaat. Ik ging soms voor een echo met het idee dat er niks groeide, omdat ik weinig voelde en dan bleken er gewoon follikels te zitten. En soms had ik last van mijn buik en was er weinig gaande. Iedereen reageert anders op hormonen qua bijwerkingen. Vreemde opmerking dat je een bitch zou worden... Tegen de hoofdpijn mag je paracetamol slikken. Succes!
Dank je.... Ja paracetamol slik ik idd.. Moest daar even aan wennen want slik normaal ibuprofen anders gaat mijn hoofdpijn niet weg. Nu dus aan de paracetamol, gaat gelukkig ook goed. En flesjes water bij mij neer zetten zodat ik ook echt drink. Ik ben zeer benieuwd donderdag..
Ik had helemaal geen bijwerkingen met Gonal. Toch sloeg het goed aan. Dus dat je niks voelt wil niet altijd wat zeggen.