Hallo allemaal heb een raar weeig gevoel in mijn onderbuik net of ik ongie moet worden, darmen gaan ook flink te keer, maar hoef niet naar het toilet. Iemand enig idee of herkent dit voor of tijdens zwangerschap? help want het is echt een kutgevoel, ren elke keer naar de wc, maar niets groetjes mau
kan best een teken zijn dat je ongi moet worden. heb soms een paar dagen van te voren krampen in mijn onderbuik wat soms gepaard gaat met dunne ontlasting of de buikpijn die erbij hoort.
ik heb het ook maar heb net ook een zwangerschapstest gedaan van mat care ultra en ik zie daar wel een heel licht streepje als ik hem eem meter van me afhou zie ik het streepje egt maar ben bang dat ik ongi ga worden pff ben een beetje in de war nu :S hopelijk mogen jullie snel zwanger worden liefs
weet niet of jullie aan de pendel doen, ik wel kon niet langer wachten en heb het gevraagd, hij zegt nu zwanger van een jongen 3 weken! laat het zo zijn! weet het over 5 dagen, ga niet eerder testen groetjes mau
nou meis ik pendel niet , maar hoop voor jou dat je zwanger bent succes met testen ik zou voor je duimen liefs
Ik heb dat gevoel ook... ben vandaag al tig keer naar de wc gerend, maar nog geen tekenen verder van een aankomende ongi... Ik hoop ook zo dat het al raak is hihi! Zondag ga ik testen... niet eerder (hoop ik)