Lieve allemaal, Ik wil graag mijn verhaal met jullie delen uit blijdschap maar ook omdat ik het erg spannend vind wat er "allemaal" zal gebeuren vanaf nu. Ik ben sinds mijn 1e menstruatie (op 11 jarige leeftijd) nooit regelmatig ongesteld geweest. 1 keer per 8 maanden ongeveer en soms zit er wel 12 maanden tussen. Om een kindje te kunnen krijgen moet je natuurlijk wel een eisprong hebben en daarom zijn wij naar een gynaecoloog geweest en enkele testen laten doen. O.a bloedtest en inwendig met een cameratje om te zien of er wel eitjes zaten. En GELUKKIG! .. Veel eitjes kunnen bewonderen en bloeduitslag was prima. Ik ga maandag beginnen met medicatie slikken om een eisprong (dus menstruatie) op te wekken. Ik heb "Duphaston 10mg" tabletten meegekregen en ik ben erg benieuwd hoe ik deze periode zal doorlopen. Ik wil met jullie allemaal mijn soort-van-blijdschap delen dat er gelukkig genoeg methodes bestaan om naar een doel te werken. En een heel mooi doel : Een kindje krijgen! Ik vind het erg spannend allemaal en ik ben erg benieuwd of er nog meer dames zijn die zich in dezelfde situatie bevinden en hier graag over mee willen praten Dank jullie wel voor het tijd nemen en lezen van mijn verhaal!
Hoi Wat geweldig toch dat dat allemaal zomaar kan in deze tijd Gelukkig maar, want een kindje krijgen is het mooiste dat er bestaat, dat gun ik iedereen. Fijn dat de uitslagen allemaal prima waren, ik wens jullie veel succes toe! Liefs Adriana
heel veel cuc6 met je wens om een mooi kindje te mogen krijgen... wens van bijna elke vrouw denk het lijkt me mooiste wat er bestaat
Wat een bijzonder verhaal! Heel fijn te horen dat alles goed is, ik hoop voor je dat het snel raak is! Veel klusplezier