Kinderwens na 12 maanden nog niet vervuld.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anoniem80, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem80

anoniem80 Lid

29 aug 2010
    30
    0
    0
    #1 anoniem80, 15 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2011
    Emoties vliegen de pan uit... Wie deelt deze met mij??

2. mieke01

mieke01 Actief lid

27 jul 2010
    106
    0
    0
    IKKE!!!!

Hier ook al bijna een jaar bezig.. Wil zo graag een kindje!! Iedereen om me heen lijkt binnen een poep en scheet zwanger...

3. anoniem80

anoniem80 Lid

29 aug 2010
    30
    0
    0
    Meis, even kijken of mijn bericht zo goed aankomt... Testje.. hihi.

4. anoniem80

anoniem80 Lid

29 aug 2010
    30
    0
    0
    En zo???

5. anoniem80

anoniem80 Lid

29 aug 2010
    30
    0
    0
    Jep, snap m geloof ik.

6. mieke01

mieke01 Actief lid

27 jul 2010
    106
    0
    0
    Ik zie je reacties gewoon staan hoor.. dus ze komen binnen!!

7. anoniem80

anoniem80 Lid

29 aug 2010
    30
    0
    0
    He wat goed! Nou, kinderloos maatje ;) ik heb ook even gereageerd op je andere reactie mbt de echo. Hoe is deze verlopen bij je? Mijn lieve vriend en ik moeten de 21ste bij de gynaecoloog langs voor zaadonderzoek en het vervolg.
    Ik ben benieuwd wat ze zullen vinden.
    Ik las dat jij onregelmatig menstrueert, dat is wel vervelend zeg. Ik hoop dat je het snel regelmatiger krijgt met de clomid en pregnyl.

8. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    ik deel jou gevoel....
    Nog geen jaar bezig maar 3 van mijn vriendinnen zijn vorig jaar moeder geworden... Niet dat zij binnen een jaar zwanger waren.. maar toch...
    Hoop zo dit jaar zwanger te raken....

9. anoniem80

anoniem80 Lid

29 aug 2010
    30
    0
    0
    Ellendig gevoel is het he, idd, overal waar je kijkt een zwangere buik. Ook nog maar weinig vriendinnen over die nog geen kind hebben. Tevens ook twee vriendinnen die bezig zijn voor IUI. 1 vriendin help ik met de injecties, maar kan het gewoonweg niet aan om de ander ook te helpen.
    Het enige wat ik nog maar kan denken is... Laat me, maar dat is lastig als je nooit zo geweest bent...

10. anoniem80

anoniem80 Lid

29 aug 2010
    30
    0
    0
    Nou ik ga maar weer naar mijn werk. Misschien pik ik vanavond wel een leuke baby mee van iemand die er toch al een paar heeft rondlopen.. haha. ;)

11. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    meiden, succes!!!! Ik weet ook inmiddels wat wachten betekent en zie mijn onderschrift: er was ook een reden waarom het niet lukte..Ik hoop voor jullie dat er niets aan de hand is en dat jullie wens snel in vervulling zal gaan!!

12. mieke01

mieke01 Actief lid

27 jul 2010
    106
    0
    0
    Hoi hoi

Mijn echo kon helaas niet doorgaan. Ik ben ongesteld geworden en zag het niet echt zitten om dan met mijn benen wijd op de stoel te liggen haha! Beetje dubbel rot gevoel dus! Maar goed ik zet me er weer overheen en ga gewoon weer opnieuw een nieuwe ronde in. cyslussen inderdaad na 8 maanden ineens onregelmatig geworden en daarvoor ook altijd al wat langer dan gemiddeld. Inmiddels wel weer wat korter, maar nog steeds 38 dagen. Is voor mijn gevoel veeeeeel te lang. Zo duurt het helemaal een eeuwigheid voordat ik kans heb zwanger te worden. Ik moet nu volgende week voor een echo. Vind het best spannend. Moet ook bloed laten onderzoeken en mijn man moet een zaadtest laten doen. Mijn bloedonderzoek staat echter pas voor 7 dagen na mijn eisprong. dat duurt dus nog wel even. Dan wachten op de uitslag en daarna waarschijnlijk pas verder. Heb dus ook nog geen clomid of pregnyl. Zou het zelf wel fijn vinden als het wat sneller zou gaan, maar ach de eerste stap is in ieder geval gezet. We zijn ook nog maar 10 maanden bezig, dus gelukkig al vrij snel doorverwezen. hmmm nog maar 10 maanden, klinkt nu heel nuchter, maar baal wel als een stekker hoor. Vooral omdat op mijn werk de een na de ander zwanger raakt en allemaal in hele korte tijd.. allemaal binnen een maand of 4/5. Dan wordt je er telkens mee geconfronteerd!

Heftig dat je je vriendin helpt met injecties. Kan me voorstellen dat dat best moeilijk voor je is. Hopelijk hoeft het andersom ( dat zij jou moet helpen) niet zo ver te komen en ben jij gewoon snel zwanger!!!
    Spannende tijd dus ook voor jullie... Fijn om elkaar op de hoogte te houden?! Gebruik jij al wel hormonen?

kindje meenemen van je werk... hahaha! Ik zal tegen niemand iets zeggen hoor[​IMG]. Wat voor werk doe je eigenlijk als ik vragen mag?

13. mieke01

mieke01 Actief lid

27 jul 2010
    106
    0
    0

Jeetje Nana dat is ook wel een heftig verhaal zo aan je onderschrift te zien... Lief dat je toch nog zo'n positief berichtje voor ons achter laat! Hoe is het nu met je?

14. mieke01

mieke01 Actief lid

27 jul 2010
    106
    0
    0
    haha ok ik ben nu officieel domme vragen aan het stellen aan jou Claudia!! Ik lees nl net je reactie op mijn echo topic... Ik lees dat je in het ziekenhuis werkt en de hele dag omringd bent door zwangere vrouwen en babies. Dat lijkt me idd erg zwaar! Je bent nu aan het werk en zult dit niet lezen, maar alvast sterkte voor de komende diensten!

Ik las dat je vorige week een echo gehad hebt. Heb je de uitslag al binnen? Is dit bij jou door de gyn zelf gedaan of door een echoscopist? Bij ons wordt het door de echoscopist gedaan en krijgen we de uitslag van de dokter. Nog geen gyn die bij ons plaatje betrokken wordt dus...

Fijn om zo met elkaar te kunnen kletsen. Toch prettig om je gevoelens te kunnen delen met mensen die in hetzelfde schuitje zitten..

15. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    dank je mieke. ja, het is een nachtmerrie en erg onwerkelijk, maar met ups en downs. En ik weet gewoon hoe klote het is om te wachten en onzeker te zijn, dus vandaar dat ik jullie ook succes wil wensen!!!

En jij??

16. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Hier ook 12 maanden bezig en nog steeds geen zwangerschap. En in mijn omgeving is iedereen zwanger zonder er moeite voor te moeten doen, zelfs 1 'per ongeluk'. Bah!

17. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Meiden succes, 1 jaar is gemddeld he, geef de moed niet op..

hier heeft het 9 jaar geduurd, hardt voor geknokt. de moed niet opgegeven, dat kunnen jullie ook. postief blijven. dat is het belangijkste.

18. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Even jullie hoop opkrikken:

Hier heeft het 1,5 jaar geduurd voordat we (spontaan!) zwanger raakten!
    We waren net aan het overleggen of we niet eens naar de huisarts moesten gaan, iedere maand weer die teleurstelling is zo slopend!
    Maar houdt goede hoop, er komt een dag (ga je natuurlijk vanuit!) dat je kindje in je buik groeit!

Veel knufffffs!

19. anoniem80

anoniem80 Lid

29 aug 2010
    30
    0
    0
    Dank je wel, erg lief;)
    Ik moet ook zeggen dat ik op het moment liever hoor dat iemand binnen 2 jaar zwanger is geworden, dan na 9 jaar. (Uhm, sorry dobbel.. Het moet een kwelling geweest zijn, maar zover ben ik nog niet)
    We gaan ervan uit dat het dit jaar gaat lukken en we proberen het leuk te houden.
    Ik moet zeggen dat ik helemaal geen forumtypje ben, maar wil er ook mijn dinnen niet meer teveel lastig vallen. Vorige week zei een vriendin dat ze zich ernstige zorgen om mij maakt en ik miss. moest gaan praten met een psych?????????? Dit was de limit, dus forum it is nu voor mij;)
    Het gebeurt nu eenmaal en ik heb het niet in de hand...
    Het voelt alsof mensen er geen drol van begrijpen! en zeggen dat je maar blij moet zijn dat je nog geen kein draakje rond hebt lopen, of toen we ons huis kochten 1,5 jaar geleden, waar we toch ons 3e kind moesten laten?? (In een huis met 4 slaapkamers notabene!)en een kind je chronisch moe maakt etc. Dit is maar een greep uit velen, maar wat erg als het je zelf overkomt.
    Loslaten gaat niet en stress in de hand houden al helemaal niet.
    Ow ja, op vakantie gaan.... Did it, done it...

Ik laat de buitenwereld maar kletsen en ga aan mijzelf denken voordat het wel mis gaat met mij door deze hele toestand...Zucht.

Ik gun het iedereen om snel zanger te worden.
    Nooit gedacht dat dit zo'n impact op je leven kan hebben...

xxx

20. anoniem80

anoniem80 Lid

29 aug 2010
    30
    0
    0
    Ik deel je gevoelens meid. Die ongelukjes groeien ook met bosjes om mij heen... Ongelooflijk!!!

Deel Deze Pagina