Eitje gister 17mm, wanneer positieve ovulatietest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby dream, 24 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Gewoon lekker gezellig maken dus! Zelfs 2 dagen positieve testen. Klinkt goed.
    Succes en we wachten het af!

2. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Bedankt meiden. En ja het wachten, haha vreselijk! Voor je gevoel kruipen de dagen vooorbij..

Maandag dus een ei van 17mm. Gisteravond positieve ovulatie testen en vanmorgen ook super duidelijke testen. Gisteravond en net vanavond geklust. Dat zou toch voldoende moeten zijn? Hebben we alle kansen toch goed benut? Hebben denk ik niet zoveel zin meer om morgen wéér te moeten..;)
    Ben normaal nooit zo onzeker haha maarja na 12 maanden wil je toch eens dat het raak is...;) Voel momenteel ook lichte ovulatie pijn.

3. Pitahaya

Dus eergisteren was je test positief en gisterochtend weer negatief?
    Als je eergisteren positieve test had, dan is je ei gisteren of vandaag.

Ik zou dan misschien voor de zekerheid vandaag nog even gezellig maken. Dat moet dan voldoende zijn.

4. Baby dream

Ik had dinsdag avond een positieve test en gister ochtend (woensdag) ook. Gisteravond even kort flinke ovulatie pijn gehad en dat was daarna weg en nu ook geen pijn meer. Zal kijken voor vanavond of we nog zin kunnen maken maar ik denk dat het eitje al weg is hihi

5. Pitahaya

Ja, maar de dag ná je ovulatie ben je ook nog vruchtbaar he!

Maar goed, het moet ook geen moetje zijn natuurlijk. Je hebt al aardig wat kansen benut.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.230
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Er zitten genoeg zaadcellen te wachten op het eitje hoor, komt echt wel goed, als je vandaag niets doen zal dat niet de oorzaak zijn als je niet zwanger bent ;)
    Ik ben van de jongste zwanger geraakt van sex 2 dagen voor de eisprong ;)

7. Baby dream

Lieve meiden echt bedankt voor het meedenken. Ik neem nu maar plaats op het gezellige wachtbankje haha

We hebben het net nog een keer gezellig gehad, dus nu is het aan de natuur.. hebben alle vruchtbare dagen goed benut. Zit nu ruim 48 uur na de start van mijn LH piek(eerste positieve test) dus moet goed zijn nu hihi, vandaag en gister en eergisteren gezellig gemaakt :D worden twee hele spannende weken.

Deel Deze Pagina