Hoi lieve allemaal. Ik ben na 10 mislukte ici pogingen nu bezig met mijn 3e iui. Gistere had ik 3 eitjes van 13mm en 2 van 14 mm, vandaag terug geweest en had er nog steeds 3, 1 van 13.5, 1 van 14mm en 1 van 15mm ik mocht zelf beslissen of ik door wilde gaan omdat er officieel 2 eitjes zijn maar aangezien er 1 is van 13.5mm denkt ze dat er grote kans is dat deze er bij springt en dus grote kan op een meerling zwangerschap. Ik ben alleen ( BAM) en nu is een tweeling te doen, maar een 3 ling niet. Ik heb na lang aandringen morgen nog een echo en kan dan nog beslissen, zijn er dames die hier ervaring mee hebben? En hoe groot is die 3 ling kans? En zit er nig een kans in dat die van 13.5mm nog kan krimpen? Of is dat sowieso niet mogelijk?... Als ik door wilde moest ik vanavond pregnyl spuiten maar omdat ik nu morgen nog een echo krijg kan dat niet en moet ik nog fostimon spuiten?! Ik heb er zo weinig verstand van en heb zoveel vragen, hopelijk hebben jullie alvast wat advies. Alvast super bedankt Gr Eza
Dat is bijzonder, na zoveel ICSI behandelingen IUI. Ben benieuwd waarom je niet gestart bent met IUI en daarna pas ICSI. Heb je zelf een onderliggend vruchtbaarheidsprobleem? Heb je nu een andere donor? Dat is ook belangrijk om in de afweging mee te nemen.
Bedankt botervliegje, ik heb geen icsi gedaan maar ici dat is inseminatie met cupje😉Met mij is verder niks aan de hand gelukkig, het is alleen nog niet gelukt helaas...