Ik wil je feliciteren maar weet niet waar ik moet kijken? Test ziet er apart uit en zie niet waar de 2e streep hoort te staan
Ik kan wel zien waar de streep staat die je bedoelt, maar vraag me af of die betrouwbaar is omdat de test is doorgelopen. Gooi er snel nog één tegenaan
Ik kan wel zien waar de streep staat die je bedoelt, maar vraag me af of die betrouwbaar is omdat de test is doorgelopen. Gooi er snel nog één tegenaan
Ik lijk bij nader inzien toch iets te zien, maar volgens mij op de verkeerde plek. Zou je eens een foto in het omhulsel kunnen maken? Want volgens mij is het streepje dan niet te zien (omdat 'ie verkeerd staat).
Foto was binnen de vijf minuten. Hij staat er echt. Zelfs m’n lief ziet ‘m. Misschien is de andere foto beter...
Zo was m'n test bij deze zwangerschap ook begonnen. Ben benieuwd naar je volgende test. Wel echt heel bijzonder dit zeg!
Deze test is raar doorgelopen en dus niet te vertrouwen. Ik zie eerlijk gezegd ook niet het streepje wat jij ziet denk ik?
Bedoel je dit streepje? Want die zie ik wel maar lijkt te ver naar links te staan. Daarom misschien even een foto met omhulsel maken
Ik zou nog een testje doen want deze lijkt mij niet betrouwbaar. En waarom heb je de test open gemaakt?
Ik zie wel wat, maar ik vraag me af in hoeverre het betrouwbaar is. Ik zou er nog een doen en anders overmorgen afwachten en nog een test doen?