Wie wilt met me meekijken?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by svlok, Feb 19, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. svlok

svlok Fanatiek lid

May 28, 2017
    1,364
    1,300
    113
    Female
    Hoi allemaal,

Ik weet dat ik een halve temperatuurkaart heb, maar normaal ligt mijn basale temperatuur rond 36,7. Nu ben ik aan het wachten op mijn menstruatie zodat we kunnen starten met ICSI.

Alleen is mijn menstruatie nog nergens te bekennen en is vanochtend mijn temperatuur juist weer gestegen.
    Normaal heb ik een cyclus van 26 dagen, een enkele keer 27 dagen.

Dit is mijn kaartje: https://www.fertilityfriend.com/home/svlok/]My Ovulation Chart

Wat is jullie mening?

2. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

Feb 17, 2017
    2,051
    2,766
    113
    Female
    Aan het begin van jouw kaartje was je temp nog op jouw basaal. Dus de ovulatie zal pas op dag 21 zijn geweest. Wellicht een langere cyclus deze keer

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,999
    15,618
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk idd dat je pas op cd 21 je ei had.

Op welke cd dagen had je normaal je ei (ik neem aan dat je dus meerdere tempkaarten hebt).
    Het kaartje van november/december is heel lastig af te lezen omdat je toen veel open bolletjes had en je volgens mij op de verkeerde manier tempte gezien je tempwaardes.

Je hebt dus een langere cyclus deze keer.
    Heb je al medicatie genomen deze ronde (deca ofzo).

4. svlok

svlok Fanatiek lid

May 28, 2017
    1,364
    1,300
    113
    Female
    Bedankt voor het meekijken, normaal ligt mijn ei rond dag 14 - 16. Ik weet dat het deze ronde lastig af te lezen is, maar dan heeft wellicht toch 2x deca prikken effect gehad op mijn cyclus :(

Ik wacht het vol spanning af!

5. svlok

svlok Fanatiek lid

May 28, 2017
    1,364
    1,300
    113
    Female
    Ik heb op dag 1 en 2 deca geprikt, maar moest toen stoppen. Ze zeiden dat die 2 dagen geen effect zou hebben. Nu wachten op mijn menstruatie en dan wel deca en op dag 3 gonalf erbij

Share This Page