Hi ladies, Ik heb net een voortgangsecho gehad voor IUI poging 2. Ik heb nu rechts 2 eitjes: 1 van 12 mm en 1 van 10 en links zit er nog 1 van 12 mm. Bij 3 eitjes doet ons ziekenhuis geen IUI, dus ik was benieuwd naar ervaringen met dit aantal en deze afmetingen. Bij wie zijn de follikels uiteindelijk allemaal doorgegroeid en bij wie zijn het er maar 2 gebleven? Ik ben bang dat na een vroege miskraam en een ronde wachten, deze ronde wordt afgeblazen. Gr. Roos
Er is nog helemaal niks van te zeggen. Het kan zijn dat je geen eisprong krijgt, dat er één doorgroeit, twee of alle drie. Follikels groeien vaak door als ze rond de 14 mm zitten. Zijn ze kleiner, dan heb je kans dat ze weer krimpen. Succes!
Het kan dus nog alle kanten op inderdaad. Ik wist niet dat follikels onder de 14 mm nog kunnen krimpen. Eigenlijk willen ze bij ons al geen IUI doen als het er 2 zijn, dus 3 is echt een no go. Even duimen draaien tot donderdagochtend. Thanks!
Ik heb geen ervaring met IUI, maar ik had ook drie follikels van alledrie rond de 12/13mm en uiteindelijk is er slechts eentje doorgegroeid. Dus dat kan ook nog!
Ik heb 2x iui gehad met 3 eitjes en beide keten zwanger geraakt van 1 kindje. Maar je hebt nu inderdaad grote kans dat er maar 1 of 2 doorgroeien. Succes!
Thanks ladies, ik hoop het zo! Ik word nu al gek van de spanning. Blijf het ook een beetje vreemd vinden van ons ziekenhuis. Van ons eerste traject kunnen ze weinig meer terugvinden, dus ik heb zelf bepaald dat ik 37,5 eh Gonal-F ging spuiten. Als nu donderdag blijkt dat ik 3 follikels heb ben ik heel benieuwd wat ze überhaupt gaan zeggen over de hormonen, want minder dat dit kan ik volgens mij niet spuiten. Pfff rottraject...
Nou het waren er bijna 4! Zo bizar! Ik word nu dus teruggezet naar 25eh Gonal-F. Ben de 1e vrouw in het ziekenhuis waar wij lopen die deze eenheden gaat spuiten. En nu dan maar hopen dat het er bij 1 of 2 blijft. Inmiddels 3 maanden voorbij en nog maar 1 poging gehad.
He bah roos, hetzelfde als bij mij. Ik heb bij 25 eenheden geen reactie, bij 37,5 eenheden de ene keer overstimulatie en de andere keer gebeurd er niks. Ze zeggen dat je met zulke reacties wel een goede ivf-kandidaat bent, maar dat is gelijk weer een stap heftiger. Ik reageerde totaal niet op clomid, geen enkele eisprong mee gehad dus ik moest wel ana de injecties. Succes volgende ronde!
Heel klein beetje herkenbaar. Clomid deed bij mij geen zak. Menopur 50IE overstimulatie (4 follikels) en gisteren gestart met 25IE. Ben bang dat dit nu weer niets doet, maar we gaan het zien. Bewaren
@ Peppabig: ik heb het woord Clomid nog nooit voorbij horen komen. Ze hanteren een soort standaard protocol waarin ik hormonen MOET prikken. En dat terwijl ik gewoon een heel regelmatige cyclus heb met eisprong, dus wat mij betreft kan de IUI ook in eigen cyclus. Maar dat doen ze gewoon niet. @ LW85: de vorige ronde had ik ook 2 eitjes met 37,5, waarvan er uiteindelijk maar 1 is doorgegroeid. En nu dus ineens 4. Begrijp er echt niets van. IVF is sowieso voor ons voorlopig geen optie. Bij mij is alles goed en mijn man heeft 100% verkleving door antistoffen. Als deze echter worden weggehaald heeft hij zo'n 54 miljoen zwemmertjes met 70% beweeglijkheid. Met die getallen moeten we voorlopig gewoon echt doorgaan met IUI. Maar goed, dan maar 25eh langer spuiten dat er echt maar 1 of hoogstens 2 follikels groeien, dan iedere keer een gemiste kans door overstimulatie. Jullie ladies natuurlijk ook heel veel succes met jullie traject! Dat we maar snel een positieve test in handen mogen hebben.