Ervaringen terugplaatsing van een morula cryo

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Anja1977, 30 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren heb ik een morula cryo teruggeplaatst gekregen.
    Het is mijn eerste cryo terugplaatsing ( ben dus een leek) en ben (uiteraard:) ) gaan googlen wat een morula is. Lijkt positief te zijn!
    Wie heeft er ook een degelijke cryo teruggeplaatst gekregen? Wie raakte er zwanger ( dat hoor ik natuuuuuuuurlijk graag) en wie niet? ( ook dat is een reeële optie)
    Wanneer voelden jullie iets en wist je dat je zwanger was?

Alvast dank voor jullie reactie! X

2. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Spannend hoor! Mijn cryo was een plakkertje, 8 dagen na tp had ik een positieve test in handen, had geen echte "zwangerschapssymptomrn" alleen menstruatie rugpij

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hoi Anja, bij mijn eerste poging had ik 3 cryo's en alle 3 waren ze morula. Ben, net als van de morula verse embryo, ook van alle 3 de cryo's zwanger geraakt (testen tussen dag 10 en dag 12). De afloop ken je maar dat ligt niet aan de cryo's maar aan mijn lichaam.

Deze poging heb ik 9 cryo's. De eerste teruggeplaatste was 7 cellig, de tweede 12 cellig. Op vage testen na beschouw ik deze 2 terugplaatsingen als niet zwanger geraakt. Geen idee of dat aan het aantal cellen heeft gelegen. Volgens de artsen die ik heb gesproken zegt het aantal cellen niet zo veel. Morgen kan ik je iig vertellen wat de morula die ik deze cyclus teruggeplaatst heb gekregen heeft gedaan ;) Succes met de wachtweken.

4. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor je reactie! Spannend voor je Jordan.
    Ik duim voor je... Ik hoop dat de morula bij mij ook een fijn plekje vind in m'n bm. Beetje jammer dat ik nu zo verkouden ben, voelt beetje alsof ik met -1 start...

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ik heb hetzelfde. Verkouden, hoesten en zaterdag t/m woensdag had ik zelfs keelontstekingachtige klachten. Ging pijn doen als ik moe werd en had witte vlekken achter in mijn keel, blegh.

6. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Spannend dames. Onze laatste cryo was een morula blast en die is zeker blijven zitten! Testte al op 9 dpo heel vaag positief. Dat was 7 dagen na tp (zie album) pregnyl was toen 11 dagen geleden. 10 dpo was de streep al best duidelijk.

Ik duim voor jullie!

7. laney

laney Actief lid

2 okt 2009
    335
    72
    28
    Ik heb nu al 2x een cryo morula en 1x een verse morula.

Helaas is geen enkele blijven plakken.
    Komende zondag krijg ik weer een nieuwe cryo morula terugplaatsing.

Gelukkig had ik er 10 ingevroren, nu nog 8.

8. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het kan dus beide kanten opgaan. MCK zegt ook dat het niet wetenschappelijk is aangetoond dat een morula meer kans heeft op innestelen dan bijv een 8 cellige.. Maar toch voelt t lekkerder. 😝
    Dank voor jullie reacties x

Deel Deze Pagina