Lieve meiden Wij zitten in de 5e ronde. Dat is op zich natuurlijk niet erg. maar het valt zo tegen als je met je eerste zwangerschap binnen 2 maanden zwanger was. Ik heb me ook tussen de eerste en de tweede ronde even niet op het forum laten zien. Ik werd allenmaar gek van alles wat ik las. Wel niet wel niet. Ik ben er nu wel achter door in de agenda bij tehouden wat voor pijntjes ik allemaal heb op welke tijd. Dus mij houdt mijn lichaam niet zo gauw meer voor de gek. Als ik pijn heb of iet aparts voel kijk ik weer even terug in de agenda en soms correspondeert dat met hoe het de vorige maand ging. Zo ga ik dan weer verder. Mijn cyclus schommelt van 32 tot 27 dagen. Zit nu dus gemiddeld op 28. Ik hoop dat het deze maand raak is. Ik wil er niet te veel mee bezig zijn, maar af en toe vliegt het je aan en moet je je verhaal even kwijt. Vruchtbaarste dag is 22 februari. Hebben al flink geklust( dagelijks is dat erg?) We wachten af....Zo ik ben even mijn verhaal kwijt. ( heb trouwens dit keer wel een voor gevoel)
Hoi waiting mommy...geduld is een schone zaak, maar snap dat het lastig is dat wachten. Wij gaan nu voor het 1e kindje en toen ik vorige week ongesteld was geworden was ik zwaar teleurgesteld ik denk er soms teveel aan, kijk iedere dag op zp bijvoorbeeld. Ik weet niet of het erg is om dagelijks te klussen, alleen moet het niet zo worden dat je het enkel doet om maar zwanger te worden...het moet ook leuk blijven Succes en blijf positief denken!
dank je voor de reactie. Maar bij ons is het nog steeds fijn in bed. Als het moeten is doen we het ook niet hoor moet wel leuk blijven. Succes jij ook he, wachten duurt lang he?
Wachten duurt zeker lang..alleen als ik kijk hoelang sommige vrouwen hier op zp wachten dan wordt ik wel een beetje depri..maar blijf gewoon positief. Het komt wanneer het moet komen laten we maar zeggen Fijne zondag!