Graag advies over cyclus en vruchtbare dagen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nieuwjaar, 12 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik had even een vraagje,
    Wij zijn aan het proberen zwanger te worden nu zo`n 3 maanden.
    maar altijd regelmatige ciclus afgelopen keer 8 dagen overtijd en toch weer ong. geworden...
    Maar wat moet ik nu aanhouden kwa vruchtbare dagen?en kwa ciclus duur? moet ik het gemiddelde nemen of toch de 43 dagen van de afgelopen keer?

en klopt het dat het waar is als je er te veel mee bezig bent dat het dan niet gaat lukken??
    hoop op een reactie

2. lova

lova Niet meer actief

Ik zou even van je kortste en langste cyclus uitgaan ivm "klussen", maar beter is misschien om de dag, dan kun je nooit je eitje missen. Als je geen ovulatietesten doet, zou ik de langste cyclus aanhouden als je nod ;)

Teveel mee bezig zijn en dan niet zwanger raken? ik geloof er niet in.. dit is toch een gevoel, dat kun je niet uitschakelen :) natuurlijk ben je er mee bezig! succes :D

3. dphoek

dphoek Niet meer actief

Hoi,

Je zegt "altijd een regelmatige cyclus", maar wat bedoel je daar precies mee? De eerste twee maanden of toen je de pil nog gebruikte? Waarschijnlijk ben je nog aan het ontpillen:(

Ik geloof ook niet in te veel bezig zijn met zwanger worden en dat het daardoor niet lukt. Vrouwen zoals ik, die afhankelijk zijn van het ziekenhuis, móeten we veel bezig zijn met zwanger worden en toch worden heel veel vrouwen dan wel zwanger!

Groetjes Patricia

4. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    dit dus...

Deel Deze Pagina