Hallo dames. Vandaag 15 dpo en twijfel over de oploop. Ik had met mijn eerste zwangerschap al een knal test met 14 dpo en met de MA (9wk) van vorig jaar ook wel een knal op 15 dpo. Ik vind de oploop niet slecht maar twijfel over hoe donker de controle lijn is vergeleken met de andere zwangerschappen. Kan dit per zwangerschap ook verschillen? Alle drie de zwschappen met 7 dpo innesteling gevoeld trouwens. Ik gebruik voor het eerst de premom testen. Iemand ervaring of deze testen misschien “laat” knallen? Eerste foto 14 dpo Tweede foto 15 dpo vandaag
Prima oploop. Wellicht maak je deze keer minder snel hcg aan (kan echt verschillen per zwangerschap) of is de test minder gevoelig.
Sluit ik me bij aan, ben 3x zwanger (geweest), 1x miskraam, nu 1 gezonde dochter en op dit moment ook zwanger van een meisje. Bij de miskraam en mijn dochtertje waren de testen knallend, deze zwangerschap zooo een trage oploop. Maar inmiddels een (voor wat we nu weten) gezond en ontzettend bewegelijk meisje in mijn buik. Dus verschil is echt normaal en daarnaast zien je testen er prachtig uit
Bedankt voor je reactie. Dat was indd meer mijn vraag. Of het nou zo erg kan verschillen per zwangerschap. Want in principe dus met alle 3 de zwschappen 7 dpo innesteling gevoeld en je zou dan denken dat je lichaam evenveel HCG zou uitscheiden en dus ook een knaltest zou moeten hebben op 14 dpo wauw wat een verschil! Het brengt je toch op andere gedachten vooral na de MA merk ik dat ik nu al zo onzeker ben over mijn huidige zwangerschap. Fijn om te horen dat het ook zo kan zijn met een gezond zwangerschap! Ik wens je een voorspoedig zwangerschap!
Lijkt mij prima. Hier alle keren supersnelle oploop in zwangerschap (behalve de miskramen met 5 weken die bleven iets lichter dan hoe jij nu test). Behalve deze zwangerschap … ging veel trager. Zo zie je maar, you never know ..