Hallo dames, Inmiddels in ronde 7 sinds de spiraal eruit is in oktober 2022. Tot nu toe erg onregelmatige cycli, met late eisprong. Bekend met hoog BMI (>40), wel al bezig met gezonder eten en proberen meer te bewegen en inmiddels 6kg kwijt.. Sinds eind juni begonnen met Dostinex i.v.m. verhoogd prolactinegehalte, waarbij ik had gehoopt dat deze cyclus al korter zou zijn. Nu erg rare ovulatietesten, waarbij LH lijkt te verhogen maar daarna ook weer zakt.. erg frustrerend! Daarbij ook al enkele dagen steeds wat 'groeipijn'. Zou dit op PCOS kunnen duiden?
Temp je rectaal en ook verder volgens de regels? Ik denk eerder dat je cyclus wat schommelt nu door de gewichtsverlies enzo
Ik temp rectaal en probeer dat zoveel mogelijk op zelfde moment te doen, alleen lukt dit niet altijd ivm nachtdiensten werken. Eigenlijk zien al mijn cyclussen er zo schommelend uit qua ovulatietesten. Heb nu alleen de afgelopen dagen getempt om een indicatie te hebben of hij al gesprongen was (basaal zit rond de 36.3-36.4). Afgelopen cyclus was de eisprong pas op dag 28, dus wie weet komt het nog.