In de nacht van maandag op dinsdag heb ik mijn eisprong gehad. Er is conceptie geweest 9 dagen voor de eisprong en gisterenavond, 4 dagen na de eisprong, dus een bevruchting is uitgesloten. Nu heb ik de hele nacht en ochtend al een heel klein beetje bloedverlies, echt minimaal. Wat kan dit zijn? Stel dat het door het vrijen komt, een adertje of iets, blijf je dan hele nacht beetje bloed verliezen?
Zou ik nu alweer opnieuw moeten tellen dan of pas als het helder rood wordt? Het is echt maar een beetje maar al wel de hele nacht en ochtend..
Voor de zekerheid opnieuw tellen als er rood bloed bij zit. Zeker als dit een paar dagen aan houd. Stopt het vandaag weer dan is het een soort van tussentijdse bloeding geweest? Ik denk dat je cyclus gewoon nog een beetje op gang moet komen.
Je moet beginnen met tellen als het bloed opgang komt en dat je zeg maar weefseltjes ziet wat je bij een menstruatie ziet. Het lichaam steekt raar in mekaar ik heb ook al 3 nachten waterig bloedverlies en krampen en ik zit 1 week na mijn eisprong dus te vroeg voor menstruatie, ik begrijp heel goed dat het vervelend gevoel is als je niet weet wat het te betekenen heeft!
Nu weet ik het eventjes niet meer.. Gisteren overdag bijna niets meer.. Vanacht weer iets meer bloed..iets roder ook.. Als dit tussentijds is, moet ik dan wachten en doortellen tot weer een bloeding, of is dit gewoon dag 2 van een nieuwe cyclus omat m'n ei nu wordt uitgevloeid en komt er weer een nieuwe? Pfff lastig dit!
Ik denk dat je het gewoon even moet afwachten.... klinkt als een,lichaam in de war. Zou even niks tellen nu. Pas als je een duidelijk goede ongi hebt eens gaan tellen hoe lang je cyclussen zijn. Jullie zijn toch nog niet bezig met zwanger worden nu he...
Heb dit dus ook 3 nachten achter elkaar gehad hè, in de nacht wat waterig bloedverlies en overdag een paar drupjes. Normaal gesproken moet je ongi 14 dagen na je ei beginnen. Ik weet zeker dat mijn ei woensdag/donderdag voor het bloedverlies is geweest (follikelmeting/progesteronwaarde) volgens mijn gyn kan het nog niet mijn ongi zijn op dag 6.7.8 na Eisprong maar kan het komen door schommeling in hormonen of innesteling, zelf dacht ik dat er een bloedvaatje is gaan bloeden omdat het bloedverlies zo waterig was, hoop niet dat evt het bevruchtte ei mee naar buiten is gespoeld! Hoeveel dagen voor nod zit je nu? Hoe waren je cyclussen hiervoor?