Lieve lezers, Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben onlangs gestopt met de pil. Niet on zwanger te worden maar omdat ik de pil niet fijn vind. Wij doen het verder veilig alleen in het begin zonder condoom. Nou ben ik 23 juli voor het laatste echt ongesteld geweest met de pil. Ik heb rond 10 aug een kleine bloeding gehad van 3 dagen maar niet zoals ik gewend was. Nu ben ik net als de vorige zwangerschap weer erg duizelig. Ik herken de duizeligheid. Aleen zag ik toen vaak sterretjes en nu niet. 15 aug ben ik gestopt met de pil en tot op heden dus niet ongesteld geweest. 1 september een test gedaan en deze was negatief. Wanneer denken.jullie dat ik weer kan testen, ik kan haast niet zwanger zijn. Iemand een idee ?
Hoi missas ik zou t even goed in de gaten houden t risico op een zwangerschap is natuurlijk wel aanwezig want vrijde je al met je partner zonder condoom toen je was gestopt met de pil? Ik weet van mijn pil dat ik na t stoppen gelijk na mijn eerste menstruatie de daarop komende periode vruchtbaar zal zijn. Misschien telt dat voor jou pil ook. Test nog een keer in ieder geval . Succes xxx
over een week nog een test doen, misschien dat het de warmte ook is wordt zelf dan ook vaak duizelig en licht in het hoofd.
Het kan aan je hormoonhuishouding liggen, toen ik stopte met de pil..toen wij voor ons eerste kindje gingen..werd ik pas na 70 dagen ongesteld..ik was misselijk opgezette buik..grotere borsten..ochtendmisselijkheid maar ik was absoluut niet zwanger...ik zou als ik jou was dus over een weekje gewoon weer test en het gewoon afwachten
Toch schat ik de kans zeer klein in ook door mijn super onregelmatigheid. Maar ja ij weer gewoon niet wanneer ik moet testen. Mijn vorige zwangerschap werd ik duizelig en een week later teste ik positief. Vind het maar raar hahaha