als je 30 wordt krijg je en oproep voor een uitstrijkje (27 sept) en aangezien ik daar toch lag heb ik meteen mijn mirena spriraal laten verwijderen... dat viel ontzettend mee ... heb even wat gebloed maar dat was s'avonds al weer over ... sinds vandaag (30 sept) ben ik echt misselijk, pijnlijke borsten, rugpijn en heb een bloeding gekregen ... klinkt als hahaha toch zou ik wel eens willen weten wat dit allemaal is ... aangezien ik bij de andere 3 gewoon gestopt was met de pil en het na de 1e keer al raak was ... bij het verwijderen van en spiraal ben je ook meteen vruchtbaar ... en aangezien ik 13 sept mijn laatste menstruatie heb gehad zit ik ook nog eens in mijn vruchtbare periode (toch)?... nou is 1 en 1 2 .. of zijn deze klachten normaal naar het verwijderen van een spiraal?
Hey Danique, na het verwijderen van mijn spiraal op 26 juni heeft het 43(!) dagen geduurd voor ze kwamen. Ik heb wel na twee weken een maand lang last gehad van ALLE zwangerschapsverschijnselen die je maar kunt bedenken: moe, 24/7misselijk, aders over mijn borsten, puistjes op decolete, eiwitten op mijn lenzen, lage rugpijn.. and so on... maar niets dus.. na 6 weken pas ongi. Lijkt erop dat ik gewoon 1 cyclus heb overgeslagen, maar hormonaal het niet heb kunnen afvoeren ofzo.. We hebben een leuk forum: wie nog meer in eerste ronde? kom je ook kletsen? succes met alles! gr. Esmee
Ik heb half juli mijn spiraal laten verwijderen, had daar totaal geen last van. 2 dagen daarna werd ik heel erg heftig ongi, dit duurde 4 dagen. Dacht nu is m'n cyclus weer op gang maar een week erna alweer een week heel erg heftig ongi. Daarna had ik een cyclus van 35 dagen. De volgende cyclus voelde ik op de 12e dag heel duidelijk de eisprong en werd afgelopen weekend niet ongi.... Zaterdag een test gedaan en die was positief maar kon het nog niet echt geloven dus vanmorgen een andere test gedaan en die gaf ook positief aan, ben dus echt zwanger! Binnen 2 maanden dus zwanger na het verwijderen van het spiraaltje (mirena)
Heb mijn koperspiraal laten verwijderen (dacht dat het topic daar over ging) ben daarna precies wanneer ik het verwachtte ongi geworden (heel heftig), precies op tijd mijn eisprong gevoeld en nu.... ik denk zwanger. Ik wacht nog op een iets duidelijkere test, maar...