Hallo dames, Ik heb morgen punctie maar heb onwijs veel buikpijn. (Soort heftige ongesteldheidpijn) ... Vraag me nu af of het mogelijk is dat de eitjes gesprongen zijn voordat punctie heeft plaats gevonden? Ander vraag: wie heeft ervaring met punctie en mij kan vertellen wanneer je ovitrelle hebt gebruikt en wanneer punctie gepland stond? Ik heb gisteren om 22:00 ovitrelle gezet en heb morgen om 9:00 uur punctie. Alvast bedankt voor info!!
Ik had dit ook iedere keer na Pregnyl. Was er bij iui bang voor en bij IVf ook. Bij IvF bleek de angst onterecht, ze waren er allemaal nog. Volgens mij gebeurt het bij ivf heel erg zelden en is de pijn meer van de extra boost voor je eitjes. Volgens mij zit jij echt safe wat betreft de tijd van punctie. Ik moest volgens mij ook rond die tijd prikken en had mijn punctie later. Succes!
Hoi, Ik heb ook ovitrelle voor de punctie gespoten. Om 22:00 en 36 uur daarna de punctie. Druiventros follikels zat er nog! Ik denk idd ook dat je last hebt van de laatste groeispurt. Heel veel succes morgen! Super spannend!
Ik pregnyl gespoten om 22 uur en ook 9 uur punctie. En ook veel buikpijn! Was er van overtuigd dat alles gesprongen was, maar was gelukkig niet zo. De laatste groeispurt geeft ook pijn, zeker bij zo een hoop eitjes! Lekker gaan slapen en veel succes morgen!!
In Düsseldorf ga je onder narcose voor de punctie en ik was er van overtuigd dat mijn follikels gesproken waren. Ik heb daarom eerst een echo laten maken voordat ze mij plat mochten spuiten, hihi. Maar ook mijn angst was ongegrond.
Dankjewel dames! Jullie berichten Heeft mij toch wel wat geruststelling gegeven. Hen punctie achter de rug. Was echt pijnlijk maar minder erg dan ik mij had voorgesteld! Pijnlijkste was wanneer ze laatste eitje wilden prikken en deze niet wilde meewerken waardoor er letterlijk in mij geroerd werd. Heb zes uur liggen slapen erna. Was door verdovings prik misselijk en kreeg lage bloeddruk in het begin. Voor rest gaat het goed. Nu nog last van mijn buik.
Doe rustig aan en laat je vertroetelen! Fijn dat het niet is tegengevallen. Ik hoop op goed nieuws voor jullie!