Ivf en tarwekiemolie

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by dame82, Oct 16, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Hallo dames,

Wie van jullie heeft ervaring met terugplaatsingen icm het gebruik van tarwekiemolie? Hoe pakte dit uit? En slikte je de hele cyclus of pas vanaf de eisprong?
    Ik heb het ooit uitgeprobeerd toen we nog niet in de mmm zaten. Helaas niet zwanger geworden, maar kreeg er wel hevigere menstruaties van, dat volgens mij wel aangeeft dat het bms dikker was.
    Zou het het proberen waard zijn bij een tp? Ben een beetje bang dat ik mijn cyclus in de war schop of dat het bij tp' s toch niet heel goed is.

2. Kimmy4

Kimmy4 Actief lid

Aug 9, 2016
    257
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dame82,

Ik heb tarwekiemolie geslikt voor en tijdens mijn icsi behandeling. Ben maanden ervoor met teunisbloemolie begonnen omdat ik allang geen eisprong had gehad, na 2 weken teunis had ik opeens een eisprong. Na ei met tarwekiemolie begonnen. Toen ik met de behandeling begon ben ik met alles gestopt (wel gewoon foliumzuur en zwanger worden multivitamine.) Na de punctie ben ik weer tarwekiemolie gaan slikken en granaatappelsap gaan drinken. Schijnt ook innestelling te bevorderen. Nou ik dacht baat het niet dan schaad het niet, maar ben wel zwanger geworden! Of dat echt heeft gewerkt zullen we nooit achter komen maar de vorige 2 pogingen heb ik dat niet gedaan en toen ook geen resultaat. Ik wens je veel succes!!!

3. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Gefeliciteerd met je zwangerschap Kimmy4! Kijk dat zijn de verhalen waar ik blij van word :) Granaatappelsap dronk ik idd ook al. Denk dat ik komende tp toch ook weer de tarwekiemolie ga proberen...als het een gevalletje baadt het niet schaadt het niet is!

4. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Verder niemand?

5. Chantal86

Chantal86 Actief lid

Apr 29, 2008
    375
    0
    16
    Female
    IVF - Spreekt voor zich ;)
    M.eppel
    Helaas.... 😢

6. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Dank je voor je reactie! Blijkbaar toch weinig meiden die het icm de mmm proberen. Ik wil het denk ik toch eens gaan proberen onder mom baadt het niet schaadt het niet.
    Zie in je handtekening dat je een second opinion hebt gehad...wat een teleurstellende uitkomst als je na zo lange tijd nog niet zwanger bent. Al eens aan het buitenland gedacht? Ik wil waarschijnlijk daar een second opinion aanvragen.

7. nadin

nadin Bekend lid

Apr 27, 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Geen ervaring, maar ik heb granaatappelsap gedronken vanaf de punctie. Voor het start van ivf begonnen met Vitamine E 200, b complex, davitamon extra mama met visolie, vitamine D 1000.Extra's deed ieder ochtend vanaf de terugplaatsing pap van warme melk en 2 eetlepels maizena en 1 komkommer in de middag en natuurlijk gezond eten die ronde is het raak.

8. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Gefeliciteerd Nadin met je zwangerschap! Het granaatappelsap was al bekend en toegepast, helaas zonder resultaat dus! Inmiddels ook weer gestart met davitamon mama met visolie... is het dan toch nog nodig om extra vitamine d en e te slikken?
    En heb al veel gelezen maar pap met maizena en komkommer?! Zit daar een theorie achter?
    Soms weet ik van gekkigheid niet meer wat ik moet of net niet moet! Heb een hele tijd alles losgelaten (op folium na dan), maar na de mislukking vd verse tp wil ik toch weer alles uit de kast halen. Inmiddels weet ik nu zeker dat er een embryo in mijn buik geplaatst wordt en dus zorgen voor een optimaal nestje ;)

9. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

Apr 11, 2014
    1,111
    75
    48
    Tarwekiemolie gebruikt tijdens de eerste en tweede IVF. Daarbij granaatappel gebruikt tijdens de tweede IVF. Ook nog Prenatal Nutrients, omega 3, zink & selenium. Helaas heeft het niet tot een zwangerschap geleid. Bij de derde poging wel de laatste 3 supplementen, extra foliumzuur en vitamine D. Zwanger geraakt van een tweeling. Maar of het nou door de supplementen is gekomen... Ik heb de derde keer ook Menopur gespoten i.p.v. Gonal-F. Dus ja, wie zal het zeggen; kan ook puur geluk zijn ;)

10. nadin

nadin Bekend lid

Apr 27, 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Bedankt dame ze zeggen dat het helpt voor innesteling dus heb het geprobeerd en het was ook lekker ik voedse wat palmsuiker voor de smaak want ik was ook gestopt met gewone suikers. Ja zou wel doen extra vitamine D en e slikken in dusseldorf doen ze dat wel. Ik at ook veel gekookte eieren na punctie en avocado natuurlijk veel water ik voegde altijd wat warm water bij en zelfgemaakte soep veel succes

11. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Nou dan toch maar eens gaan proberen met extra vitamine e en d... lees dat veel terug! Zag tr ook dat tarwekiemolie rijk is aan vitamine a, d en e, misschien is dat dan ook wel voldoende. Hoeveel extra aan d en e adviseert dd?
    Ik blijf het toch opmerkelijk vinden dat de een zo zwanger wordt en de ander een arsenaal aan trucs en supplementen moet gebruiken om enigszins in de buurt te komen... laten we hopen dat het nu met de cryo's een positief effect heeft!

Share This Page