Ik heb 19 Juni mijn 3de IUI gehad. alleen al een paar dagen erg last van mijn borsten. nu heb ik vandaag getest op dag 12 en de test geeft een lichte streep aan,kan ik nu zwanger zijn want weet niet of de pregnyl al uit mijn lichaam is. Mijn NOD is aankomende woensdag.
Ik heb begrepen dat op dag 10 de pregnyl uit je lichaam moet zijn. Dusss .... ik heb goede hoop voor je. Donderdag is mijn NOD-dag. Maar ik voel mijn ongesteldheid alweer aankomen.
Nou meid, dat klinkt wel heel positief....maar ik wil je geen valse hoop geven. Volgens mij stond destijds op de bijsluiter van Pregnyl dat deze max 10 'merkbaar' is in je lichaam. Ik trok me van de symptomen al niets meer aan, als ik daar vanuit had moeten gaan dan was ik al 300x eerder zwanger. (Daarom dat ik ook pas zo laat achter deze zwangerschap kwam...niets op de symptomen uit gedaan ) Probeer over 2 dagen nog een keer te testen, dan zit je op 14 dagen toch? Ik hoop het heel heel erg voor je! Laat je het nog even weten? Liefs!
Met 2 dagen zit ik idd op 14 dagen. maar normaal heb ik voor mijn ongesteldheid nooit last van mijn borsten,dus vandaar dat ik ook niet langer wilde wachten met testen haha.
ik heb hetzelfde na mijn 1 e iui ook woensdag nod. altijd last van 1 borst maar nu echt 2 hele pijnlijke borsten ene dag iets meer als de andere vanmorgen ook last van branderige pijn in me bm en das nu ook weg, ik ga zelf pas zaterdag testen want ben zo bang voor een teleurstelling. is dit de eerste keer met pregnyl je iui of alle keren? dan heb je denk ik best kans dat je wel eens zwanger zou kunnen zijn. succes en hoop snel voor je dat je knal test heb. groetjes
Ik hoop voor je dat je zwanger bent meid, maar houd er rekening mee dat het nog pregnyl kan zijn. Ik had zelfs 15 dagen na pregnyl 5000 nog een heel licht streepje.
Door de pregnyl kun je allerlei zwangerschapskwaaltjes krijgen. Ik zou pas op zn vroegst 14 dagen na de IUI testen (dat advies kreeg ik ook in het ziekenhuis). Succes in ieder geval en ik hoop voor je dat het 'raak' is.
Ik hoop voor je dat het raak is, maar op hoeveel dagen pregnyl uit je lijf is, hangt ook van de dosis af (en verschilt blijkbaar van persoon tot persoon als ik het zo lees). Ik heb bij pregnyl 5000 negatief getest na een week en daardoor was ik een week later zeker dat mijn streepje van een zw. schap moest komen.
Ik heb vandaag weer getest en de streep is nu donkerder dan gisteren. heb het ziekenhuis gebeld en die vertelden dat ik zwanger was,want de pregnyl is met 10 dagen al uit je lichaam vertelden ze mij. Dit is ook de 3de IUI met pregnyl.
Ik heb vandaag ook nog een test gedaan en die is nu nog donkerder dan gisteren is vandaag dag 14 van de IUI
wat een goed nieuws zeg, gefeliciteerd! heb je ook en foto van je test? doe anders een digitale dan weet je het gelijk zeker