ik ben al 'n tijdje op dit forum maar ik heb nu 'n andere naam. ik ben in feb gestopt met de pil en ik was er echt van overtuigt dat we de 1e ronde zwanger zouden zijn.niet dus. ik heb 'n onregelmatige cyclus 37-33-55-34 en ik ben nu nog steeds aan het wachten op mijn volgende ongi.ik zit nu op 72 dagen. ik ben vorige week bij de ha geweest en ik heb 'n doorverwijzing gekregen voor de gyn.ik kreeg dus afgelopen vrijdag 'n inwendige echo. ik was best bang voor uitslag.onvruchtbaar ofzo. het was echt 'n hele lieve gyn en op de echo waren geen afwijkingen te zien!pfffffffff dat is toch wel 'n opluchtig! toen zei de gyn tegen mij wil je graag kinderen.ja.wat zal je er van zeggen dat je clomid gaat gebruiken.ik.ja is goed. ik moet nu eerst m'n ongi afwachten en dan bloed laten prikken op de 3e dag. de gyn verwacht dat ik binnen 2 weken ongi ga worden. ik heb ook 'n potje voor m'n hubby mee gekregen. ik moet 30 okt terug voor de uitslagen en dan zal ik wel aan de clomid gaan. ik heb al 'n paar dagen de topics door gelezen van de clomid en ze zijn best positief! de bijwerkingen en de kans op 'n miskraam en 'n meerling daar heb ik en m'n hubby over nagedacht en we gaan het toch proberen met de clomid. want die lange cyclussen zijn ook niks en we willen toch graag 'n kindje! sorry voor het lang verhaal maar ik wilde het toch met jullie delen!
begrijpelijk gedeelte smart is halve smart en lucht op het neer teschrijven verder vindt ik je verhaal heel herkenbaar en zie mezelf heel wat jaartjes geleden erin. Vaak ga je er vanuit dat zwanger raken zo vanzelfsprekend is. Maar vaak is het soms minder waar,en je hoort het steeds meer zelf heb ik een zoon dankszij clomid en een dochtertje via iui. Veel succes en sterkte toe gewenst,en ik hoop dat het je snel mag lukken groetjes gemma
Helaas welkom hier! Goed dat er nu iets gaat gebeuren en dat jullie de risico's wel overwegen voor je ergens aan begint! Heel veel succes Elmo
Fijn dat je zo'n lieve gyn hebt, dat scheelt al een heel stuk. Ik heb ook veel positieve verhalen over Clomid gehoord. Ik heb 2 vriendinnen gehad die ook Clomid nodig hebben gehad om zwanger te raken. Beiden waren nadat ze de juiste dosering hadden gevonden snel zwanger. Het is de natuur een handje helpen. Ik snap goed dat je die lange cyclussen zat bent. Dat wachten en wachten en denken, zou het zou het niet.heel vervelend. Veel succes in ieder geval !
Welkom hier! Toch fijn om te horen dat ze verder geen afwijkingen gevonden hebben. Heel veel succes met de behandeling! Groetjes, Marjo