pffffffff...

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by pluiz, Nov 16, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pluiz

pluiz Lid

Nov 16, 2006
    63
    0
    0
    :( ....wachten, onzeker, spannend! en ik heb nog een brandende vraag.
    2 maanden geleden had ik een cyclus van 19 dagen, vorige maand een cyclus van 21 dagen en nu ben ik al op mijn 29e dag, maar nog niet ongesteld. Voorheen had ik altijd een cycl van 28 dagen. Durf niet te hopen, maar ook nog niet te testen. Deze maand heb ik ook een ander gevoel in mijn lichaam, na de vermoedelijke eisprong heb ik wat krampjes in mijn onderbuik gehad, een week later gevoelige borsten, maar dat is nu helemaal weer verdwenen! Af en toe voel ik nog wel wat steekjes in mijn onderbuik. Herkend iemand dit?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Pluiz,

het kunnen zwangerschapstekenen zijn, maar soms zie je het ook zonder dat er een zwangerschap is. Heb je al een test gedaan? Je zou het kunnen proberen als je nog niet ongesteld bent.

Groetjes Brigitte

3. pluiz

pluiz Lid

Nov 16, 2006
    63
    0
    0
    Hoi Brigitte,

Ik ben nu dus inmiddels al 5 dagen overtijd, heb al 2 testen gedaan, 1 keer 's middags en 1 keer 's ochtends bij het opstaan, maar nog steeds negatief.
    Ik had getest met 2 verschillende merken testers.
    Heb nog steeds het gevoel alsof ik ongi ga worden, maar er komt niks!Oooow wat wordt mijn geduld op de proef gesteld...en dat van mijn partner ook natuurlijk, die heeft al ruim 2 weken te dealen met mijn gedrag...moe, humeurig, ongeduldig....

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Pluiz,

je zult over je menstruatie denk ik al wel een hoop wijzer zijn intussen... Er is niets zo vervelend als onzekerheid. Succes in ieder geval.

Groetjes Brigitte

5. pluiz

pluiz Lid

Nov 16, 2006
    63
    0
    0
    Onzekerheid groeit met de dag; ben nu al 18 dgn overtijd. Heb vorige week bloed af laten nemen, mag dinsdag bellen voor de uitslag. Hoop is er nog steeds.

6. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Ik duim met je mee!

Groetjes Brigitte

7. pluiz

pluiz Lid

Nov 16, 2006
    63
    0
    0
    ik hoopte zoooooo, morgen zou ik bellen voor de uitslag van de bloedtest, maar ik heb zojuist wat lichtrood bloed afgeveegd na het plassen.....ik heb ook krampjes in mijn onderbuik. Nu maar afwachten of het mijn menstruatie is die door komt zetten. Shit! Vervelend hoor, als je zo voor de gek wordt gehouden door je lijf...

Share This Page