Hallo, Ben sinds bijna 4 weken geleden gestopt met de pil. ongeveer 14 dgn later had ik ligt bloed verlies ( bruinig ) en daarna veel last van slijmerige afscheiding, wat ik nu nog een klein beetje heb. n( vast me eisprong geweest ) Maar nu heb ik ook regelmatig een raar gevoel in me onderbuik. vind het ook niet fijn als ik daar bijv tegen aan leun. Als het goed is wordt ik volgende week ongesteld, maar omdat ik pas ben gestopt met de pil weet ik dat niet zeker. ( voordat ik de pil slikte was ik regelmatig ) Natuurlijk hebben we gewoon geklust niet expres in de "vruchtbare"dagen Hoe voelen jullie dit? Zal ik zwanger kunnen zijn? Wat zijn jullie ervaringen?
Misschien nog last van het ontpillen? Lastig te zeggen aangezien je pas net gestopt bent. Maar wie weet Afwachten
jah afwachten... kan ontpillen zijn idd, geen idee hoe het allemaal voelt en werkt. Zal eigelijk bijna raar zijn als het in een keer lukt he.
Ik kreeg ook een week na mijn ei alle klachten. Op 3 maart had ik een kleine bloeding wat achteraf dus een innestelingsbloeding is geweest. Verder was ik savonds voor het naar bed gaan erg misselijk (meer maagzuur eigenlijk) en wat steken in mijn zij (allebei de kanten) Maar ik ben bang dat het bij jou komt van het ontpillen want mijn buik aanraken is niet gevoelig...volgens mij is dat ook niet echt een symptoom... Toch hoop ik dat je snel een positieve test in handen hebt! Groetjes Debby