eiwit in de urine

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door angelryan, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelryan

angelryan Actief lid

11 jan 2013
    244
    0
    0
    almere
    Heey zijn hierzo damens die ook eiwit in de urine hadden, en het 24 uur moesten gaan opsparen? Ben benieuwd naar ervaringen hoe de rest is gelopen of ze meer hebben gevonden of niet?
    Zelf heb ik al te hoge bloeddruk en loop al in het ziekenhuis, ook heb ik hoofdpijn en een druk op me borst waardoor ik het best last krijg met ademen. Gisteren heb ik dus weer even alle onderzoeken gehad ctg, bloed en echo was goed behalve me urine dus.
    Ben benieuwd naar jullie ervaring hoe de rest is verlopen:)
    Voor de rest moet ik me klachten goed in de gaten houden nu en als het erger word gelijk terug komen weet ieddrgeval wel waar ik op moet letten.
    Hoop op wat reactie's ben wel nieuwschierig

2. vlindertje1204

vlindertje1204 Actief lid

21 dec 2012
    116
    0
    16
    Ja hier helaas ook. Ik had al een te hoge bloeddruk 3 weken geleden en moest toen gelijk in het ziekenhuis blijven. Omdat ze het in mijn eigen ziekenhuis niet onder controle konden krijgen en de kans op vroeggeboorte heel groot is een week later overgeplaatst naar het wkz in Utrecht. Bloeddruk nog steeds niet helemaal stabiel en nu ook eiwitten in de urine dus zwangerschapsvergiftiging en dat komt door de hoge bloeddruk. Elke dag wordt nou mijn bloed geprikt. Het is nou afwachten wanneer ik of de kleine echt achteruit gaan en dan wordt de kleine gehaald. (Morgen 28 weken). Ze schatte dat dat niet heel lang zal duren. Aan jou yermijn te zien gok ik dat ze het ook eerder gaan halen dan de 40 weken of hebben ze daarover niks gezegd?

3. angelryan

angelryan Actief lid

11 jan 2013
    244
    0
    0
    almere
    He dankje voor je snelle reactie. Hoop voor jou dat het nog wel eventjes duurt voor dat ze de kleine willen halen. Loop nu 3 weken met een hoge bloeddruk rond maar bleef opzich stabiel en voelde me best goed tot gisteren. Over zwangerschapsvergifting is nog niks gezegt en over inleiden ook niet. Het enigste wat ze zeiden gisteren was als je je slechter gaat voelen dat ik dan wel opgenomen word. En tis nu afwachten tot maandag tot de uitslag van die 24uur urine sparen hoeveel eiwit daar uit komt en dan gingen ze op daarvan een plan maken. Dus blijft spannend hierzo

Deel Deze Pagina