Hallo allemaal, Ik heb vanmorgen getest en had een knal positieve test van sensitest 4 dgn voor nod en een knaltest kruitvat 2 v5 en heb vandaag mijn nod. Maar heb al 2 dagen bruinverlies en gisteren en vandaag rood bloedverlies... best grote vegen zeg maar!!! Wie kan mij helpen. Weet echt niet wat ik er nu van moet denken. Had bij eerste zwangerschap int begin wel bruinverlies en met 6 weken ook rood verlies en toen was alles goed maar nu ist wel vroeg voor roodbloed!! Groetjes Nooatje
Ja meid het kan 2 kanten op gaan heb je buikkrampen? Is het meer dan een inlegkruisje? Anders toch paar dagen wachten en nog eens testen of je streepjes lichter worden.
@felina nee heb geen krampen en heb iets int inlegkruisje maar meer gewoon met afvegen na het plassen?!!
zolang het er niet uitstroomt en niet zoveel is als een menstruatie zou ik me niet al teveel zorgen maken ( al is dat makkelijker gezegd dan gedaan) je hebt het alleen met het afvegen? als je een vmk hebt ben je meestal ongesteld of ongesteld met stolsels.
Ik heb helaas minder positief nieuws. Bij mij was het begin van mijn mk. Bij de eerste mk zette het een dag later echt door en bij mijn 2e mk hield het bloed bij het vegen 2 weken aan voordat de mk echt doorzette. Bruin met rood afgewisseld, heel frusterend en het maakt je enorm onzeker.
nou kijk het effe aan, dat zou een verloskundige nu ook zeggen....zolang je geen krampen krijg en zolang het bloed er niet uitstroomt dan hoef je nog niet echt zorgen te maken....bij mij vmk stroomde het er namelijk uit. en test over een paar dagen nog eens.
Dankjewel dames voor de reacties. @ Felina is zal maar ff afwachten dan..zooo moeilijk! Dus als het mis is dan moet de test over een aantal dagen lichter worden?? Hoelang moet ik wachten met testen denken jullie?
@nooatje; als het echt mis is zou de test overmorgen zeker lichter moeten zijn. HCG verdubbeld per 2 dagen, dus over 2 dagen zou je test minstens even donker of donkerder moeten zijn dan nu