hoe lang buikpijn na miskraam?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by cruella, Nov 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cruella

cruella Actief lid

Apr 18, 2008
    259
    0
    0
    zuidholland
    Hallo,

Ik heb gister na bijna 7 weken zwangerschap een miskraam gehad :cry:

gistermiddag ben ik het vruchtje verloren..

Ik had gister de dokter gebeld, en 's avonds nog een keer hoe het ervoor stond...

ik had gevraagd hoe lang de krampen aan blijven houden, ik kreeg als antwoord dat dat wel een week kon duren :confused:

Nu had ik net ff op internet gekeken, en eigenlijk staat overal dat de pijn weg moet zijn als het achter de rug is...

Ik heb nu zondag avond nog steeds behoorlijk heftige krampen..

Begin eigenlijk een beetje ongerust te worden of wel alles goed is gegaan.

Kan iemand mij iets meer vertellen over hoe lang dat mag duren of wat ik nu moet doen?

Alvast bedankt

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Cruella,

het kan inderdaad zo zijn dat je in de 2-3 dagen na de miskraam nog best eens flink buikkramp kan hebben, al moet het wel minder (lang) zijn dan op het moment van demiskraam zelf. Bloed kun je nog wel enkele weken verliezen, maar dan is het vaak maar minimaal. Wanneer je over een week (of eerder als het te erg wordt) nog steeds buikkrampen hebt moet je de dokter maar evne terug bellen, wellicht dat er dan nog iets zit te wringen. Lekker rustig aan doen en bij krampen even een warme kruik tegne je buik houden. Sterkte komende tijd

Groetjes Brigitte

Share This Page