dag dames, mijn zus had een brandende vraag eigenlijk.ze liet net haar urine controleren en ze vonden eiwitten in haar urine. wat kan dat betekenen? ze maakt zich nu erg veel zorgen. ze is overigens 11weken zwanger. iemand dook dit gehad of weet wat dit inhoudt? alvast bedankt!
Ik had het ook. Toen zeiden ze hier dat ik meer moest drinken en daarna was het weer over. In NL zeggen ze geloof ik dat het ook vergiftiging ofzo kan zijn. Als je VK er geen probleem van maakt, zou ik me niet te veel zorgen maken.
te veel eiwitten kan er voor zorge dat je een blaasonsteking kan krijgen! had ik normaal last van tewijl ik niet zwanger was! tip die ik mee kreeg drink heeeel veel water spoel je het van binnen mooi schoon. gr gimena
Heb het zelf niet meegemaakt , maar dat is een teken dat er kans is op zwangerschapsvergiftiging.. Dit weet ik omdat mijn buurvrouwtje met 38 weken zoveel eiwitten in haar urine had , dat ze ingeleid moest worden. Dit omdat de kans op zwangerschapsvergiftiging TE groot was.. Ze zat er heel dicht tegenaan ! Heeft de verloskundige/gyneacoloog dit niet tegen je zus gezegt ?
Eiwitten kan duiden op een blaasontsteking of idd op zwangerschapsvergiftiging, maar daar is ze nog wel heel kort zwanger voor. Als heel weinig zijn kan het ook door afscheiding komen volgens mij.
Klopt , daar is ze nog te vroeg zwanger voor. Maar ik zou het als ik haar was wel in de gaten houden. Het kan nu mischien nog niet zoveel kwaad , maar mischien verder in haar zwangerschap wel , en dat zou natuurlijk vervelend zijn ! Mischien kan ze hier wat meer informatie over vragen bij haar verloskundige/gyneacoloog. Ik denk dat het dan wel goed komt. Suc6 !
Idd kan duiden op zwangerschapsvergiftiging, had buurvrouw van mij ook en daar hebben ze het kindje met 27 weken eergisteren gehaald. Hoeft het niet te betekenen bij jouw zus hoor maar het kan. Succes!
Kan inderdaad zwangerschapsvergiftiging zijn, maar laatst hadden ze bij mij het ook met zo'n stripje gedaan en toen bleek het te komen door.. ahum.. afscheiding... dat kan een vertekend beeld geven.. heb nu net weer uitgebreid urine onderzoek gehad omdat mijn bloeddruk wel aan de hoge kant is en ja hoor.. weer gezellige afscheiding er bij.. houden ze rekening mee.. Goed drinken scheelt ook en als ze het niet vertrouwt gewoon nog een keer laten doen of in het ziekenhuis laten controleren! succes!
de urine word op kweek gezet voor 24uur en daarna krijgt ze pas uitslag,duurt nog wel ff en ze zit zo erg in onzekerheid.de huisarts zei er ook verder niets over,ze heeft urine laten controleren via huisarts en niet via VK.
ik heb het zelf nu 2 keer gehad want in dld checken ze het elke keer. ook heb ik mijn ph redelijk in de war dus ook afscheiding. ze houden het hier standaard in de gaten en vertellen het wel maar wordm ij oo ksteeds gemeld dat het een klein beetje te hoog is. zolang het niet heel hoog is en je bloeddruk ed is goed dan is er geen reden tot paniek