Enorme pijn in onderbuik

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Jenala, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Sinds vanmiddag 12 uur heb ik ineens enorme pijn links onderin mijn buik. Als ik lig of rustig zit zakt het iets af, maar het blijft wel aanwezig. Zodra ik wat ga doen, ga ik bijna door de grond van de pijn. Ik loop flink krom, kan bijna de trap niet meer op en af en in de auto ga ik bij elk hobbeltje door de grond.

Ik vertrouwde het niet helemaal en ben vanmiddag naar de huisarts geweest. Die zei dat het mijn banden of mijn buikspieren zijn, ik moet nog rustiger aan doen dan ik al deed (kan al niks door erge BI). En ik mag paracetamol nemen.

Nou, de paracetamol doet helemaal niets en ik verga nog steeds van de pijn.
    Is het normaal dat banden- of spierpijn zo plotseling komen? Ik was ook niets bijzonders aan het doen toen de pijn kwam. En weet iemand hoe lang dit kan duren? Ik kan nu echt helemaal niets meer, en mijn man gaat morgen en zondag weg (is dan dus ook de hele nacht weg). Dus dan ben ik alleen thuis met de hond, en die kan ik nu ook niet uitlaten:x

En dan zit die kleine net ook nog precies in de pijnlijke plek te porren:(

2. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met de 20 weken heb ik zoooo ontzettende last van bandenpijn gehad dat ik ook nauwelijks kon lopen. Liep helemaal krom, mijn buik vats te houden. Heb dat een paar dagen gehad. Had toen niet echt een idee wat het kon zijn. En na een week ofzo merkte ik op dat mijn buik echt enorm gegroeid was. Achteraf denk ik dus dat het toch bandenpijn is geweest.

Vind het wel lastig. Iedere termijn uit de bandenpijn zich weer heel anders. In het begin steken in liezen enzo. Later trekkend gevoel in onderbuik. Toen die enorme kramp in buik. En ondertussen nog verschillende "vormen" van bandenijn gehad.
    Merk wel dat als ik het niet rustig aan doe het door schiet naar harde buiken.

Lekker in bed liggen met een warme kruik helpt meestal dan wel even. Maar ja je kan moeilijk hele dag met zo'n kruik rond lopen...

3. Tese

Tese Niet meer actief

Misschien ook voor de veiligheid je urine even laten controleren! Misschien heb je wel een blaasontsteking

Deel Deze Pagina