pijn aan me rug

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door parel1988, 17 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    hoi hoi
    Ik heb nu sinds gisteren een hele erge pijn aan me rug
    vooral als ik zit,
    ik ben pas 4 a 5 weken kan het daar al aan liggen?
    of komt het door me werk ik zit 4 a 8 uurtjes op een stoel
    maar nooit eerder las van gehad.
    kan iemand me helpen aub
    liefs

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Yup, ik had het ook al zo vroeg. Ik doe nu oefeningen en kan het redelijk onder controle houden, maar er zijn nachten bij dat ik me niet meer kan bewegen en pies dan bijna in mijn broek haha. Ik zou de fysio even bellen en om oefeningen vragen, dan voorkom je een heleboel problemen later in je zwangerschap. Want beter gaat het er met die groeiende buik niet op worden ;)

3. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    Gisteren heb ik een rare beweging gemaakt
    en nu heb ik zo pijn in me rug
    heb niet kunnen slapen.
    En zitten gaat met pijn en moeite,
    lijk wel een oud dametje van 80 ahaha

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hihi dan lagen we vannacht allebei wakker. Ik draaide me alleen maar om, voelde het er in schieten en kon geen kant meer op. Heb vriendlief wakker gemaakt dat ie me omhoog moest hijsen, want pieste bijna in m'n broek :D Daarna de slaap niet meer kunnen vatten *gaap* Arme jij en ik dus :( Zijn we allebei begin 20 en nu al kreupel.

5. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Ik heb ook last van erge rugklachten. Ben naar de fysio geweest en die heeft aangegeven dat het bekkeninstabiliteit is. Ik heb nu ook verschillende oefeningen die ik tweemaal daags moet doen. Gisteren voor het eerst op therapiebasis een ochtend aan het werk geweest, maar dat viel nog best tegen. Ik heb een kantoorbaan en dus veel zitten. Gistermiddag dus weer mijn bedje ingekropen. De hele nacht was het ook weer mis en vandaag dus maar voor mezelf gekozen en weer thuis gebleven. Het doet echt ontzettende pijn en het schiet ook nog eens in mijn bil als ik ga lopen. Niet echt fijn.
    Maar als ik jou was zou ik ook naar de fysio gaan. Ik had er eerder in de zwangerschap maar een beetje last van en dacht dat het wel over zou gaan. Dat viel me dus best tegen. Toen had ik nog niet door dat het om mijn bekken kon gaan, maar daar ben ik nu wel achter. Dus meid...gauw naar de fysio. Voorkom erger.

6. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    Alsof ik mezelf hier lees! haha
    Zou ook aanraden Fysio, kan nooit kwaad! komende week krijg ik te horen hoe het verder moet met werken!

7. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    @Claudia86: leuk hè die herkenning. Dat heb ik inderdaad ook vaak als ik andermans berichten lees. :D Ik ga maandag ook weer een halve dag op therapiebasis werken, als ik me beter voel dan vandaag. En dan hopen dat dat een beetje wil, want de hele dag thuis zitten met pijn is ook niet fijn.

xxxies Gea

8. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    jullie zijn allemaal al rond de 22 weken
    ik ben pas denk ik 5 weken
    ga pas over 3 en half week naar de verloskundigen,
    kan het geen kwaat dat ik nu al zon last heb van me rug?

9. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    Ja, je kan er maar beter vroeg bij zijn meid!
    Een vriendin van me ging pas met 34 weken en zit nu met de gebakken peren!
    Het kan echt niet kwaad, en ze bijten niet! ;)
    Ik heb zelf ook altijd al rugpijn gehad, ik weet niet of jij dat ook hebt?... maar klachten zijn er om opgelost te worden! Ik denk als je het aan je VK verteld dat ze meteen zegt dat je naar de fysio moet!

@Gea, Ja leuk hoor! en zijn ongeveer even ver! :D

10. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    @Claudia86, enne ook nog een vriend met allebeide dezelfde naam ;)

Deel Deze Pagina