Misschien een beetje een rare vraag, wist ook niet goed waar ik hem kon plaatsen. Maar nu mijn vraag; de huid tussen je vagina en je anus, wat dus wel eens kan scheuren tijdens een bevalling, hoe groot is dat gemiddeld? M'n zus is pas bevallen en zij zei dat dat bij haar heel kort is en haar kindje paste dus ook maar net erdoor inclusief dat ze ingeknipt was. Nu heb ik daar eerlijk gezegd bij mezelf nog nooit op gelet. M'n dochter is via een keizersnede ter wereld gekomen dus van onderen niks geen last gehad. Maar goed was dus benieuwd wat een beetje gemiddeld is. Bij mij is het nog geen halve cm als ik voel. Voor het geval ik een keer op een natuurlijke manier mag bevallen weet ik hoe het zit
Geen idee hoe lang dat is... Maar ik ben dat stuk wel helemaal uitgescheurd tot aan mijn a... Gelukkig nét niet erdoorheen....
Nou, werkelijk geen idee... Ik meet niks daar beneden Maare, als ze je inknippen doen ze dat nooit recht naar beneden, maar altijd schuin. Mocht je dan toch nog verder uitscheuren, dan heb je niet 1 groot gat zeg maar
Ik zou zeggen 2 a 2,5 cm.. hoe ik dat weet? Ben helemaal ingeknipt tot het niet verder kon en dat heeft wel wat tijd nodig gehad om te helen. Maar goed, beter dan een totaalruptuur natuurlijk..
Hier ook schuin, maar toch behoorlijk ver van gat nr 2 haha Denk dat de afstand heel dichtbij voelt, maar best wel meevalt mbt inscheuren/inknippen. Die huid daar is behoorlijk stevig geloof ik.
Geen idee, niet zo groot. Ben bijna volledig uitgescheurd dat wel, gelukkig is het weer helemaal goed gekomen.
Ikke wel erdoorheen helaas .. Maar goed 8pond,groot hoofd en handje naast zn hoofd dus dat kon niet anders dan schade geven. aantal cm daar geen idee..