Eiwit shakes om af te vallen?

Discussie in 'De lounge' gestart door tammetje81, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is er hier ook iemand die eiwitshakes neemt om af te vallen?

Ik ben de laatste maanden behoorlijk wat afgevallen door weightcare en hardlopen. Maar de laatste weken lukt het niet meer. Wil nog een paar kilo en dan zit ik op mijn streefgewicht.
    Nu zei mijn broertje en een vriendin dat ik beter over kan stappen naar eiwitshakes.

ben benieuwd naar ervaringen. Eiwitshakes zijn erg weinig kcal zag ik. Dus hoe zie jullie eetpatroon er dan uit op een dag?

2. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Je kan ook proberen vol te houden. Vaak is je lichaam even in herstelstand en blijf je hangen (kan wel een maand duren), maar op een gegeven moment gaat het weer.

Eiwitshakes zijn voor mij niet goed, maar dat is mijn probleem :)

Succes met je verdere weg!

3. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ik ben nu bezig met eiwitshakes, maar ik ga weer terug naar Weight Care, want dat beviel mij stukken beter.

4. Soumaya1

Soumaya1 Lid

8 apr 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je te veel eiwitten binnen krijgt en je doet aan sport/krachttraining dan gaan je spieren meer groeien, en ik denk niet dat je dat wilt, aangezien je juist wil afvallen.;)

5. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Heb het een jaar lang gebruikt, whey pro heet dat. Werkte echt super goed, sportte er wel 4 x in de week bij, ben 30 kilo afgevallen! Nu even mee gestopt ivm met mijn zwangerschap. Maar na de zwangerschap ga ik gewoon weer beginnen! Succes ermee

6. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik ben nu in 106 dagen 24.5 kilo afgevallen! maar ik doe echt een proteine dieet, dus de hele dag. prima vol te houden!

7. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

zonnebeertje, zou je me daar wat meer over willen vertellen, evt via pb?

8. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.433
    113
    Ik kom even zeuren maar waarom zou jij toch af willen vallen,meid niet doen hoor, je bent goed zoals je bent ;).
    Suit me trouwens aan bij de reactie van gewoon zo door gaan, als je afvalt dan pakt je lichaam op ene gegeven moment een rustperiode om de hele hormoonhuishouding (schildklier, suiker enz) weer in balans te brengen en dan val je even niet af en zodra je lichaam zoiets heeft van alle sgoed hier val je vaak vanzelf weer af.

9. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Ik volg het dieet van prodiet.nl, daar staat ook alles stapje voor stapje uitgelegd.

Ik neem shakes/repen/ speciale maaltijden en toegestane groenten.

Nog een paar kilo, en dan weer naar fase 2, dan mag je weer vlees, zuivel en fruit.

10. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel dames.
    Zal er nog eens even goed over nadenken.

Blaine, tja je kent me toch inmiddels. Nooit tevreden! Haha.

11. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.433
    113
    Wel zijn hoor, ben jaloers op jouw gewicht, soms moet je gewoon tevreden zijn met jezelf ;)

12. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

als je doet aan sport/krachttraining eet je extra eiwitten bij de dagelijkse hap

als je wil afvallen eet je eiwitten als vervanger van je dagelijkse hap, je valt dus af. En omdat je vet wil verbranden en geen spieren, eet je eiwitten. het is niet alleen om spieren te kweken.

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Dat val ik zonder die shakes ook af binnen een jaar, weet je zeker dat het door die dingen kwam??

Ts, een stilstand (plateau) in afvallen is normaal en een teken dat het goed gaat. Doorzetten nu, en als je dan weer gaat afvallen heb je gewonnen en je doel bereikt :)

Deel Deze Pagina