Hallo dames, We zitten nu inmiddels in de 8ste ronde dus ik vind dat ik maar andere dingen moet uitproberen Welke raden jullie aan? Hoeveelste ronde was het raak? Tips hoe ik het moet gebruiken? Van welke site zal ik het bestellen? Alvast bedankt! Xx
Wij hebben PS gebruikt deze ronde en het was de eerste ronde met PS direct raak want ik ben namelijk zwanger! Ik heb het via google opgezocht en de bovenste link gebuikt. Ik had het de volgende dag in huis en het word discreet verstuurd. Je krijgt er applicators bij om het in te kunnen brengen. Kwartiertje van te voren inbrengen en ik liet het de hele nacht inzitten als ik het geluk had niet te hoeven plassen. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Het is fijn in gebruik maar natuurlijk geen wondermiddel Heb het 5 mndn gebruikt niet zwanger, toen mnd niet gebruikt en wel zwanger. Maar gewoon bestellen en zelf ervaren Baad het niet dan schaad het niet
@Iertje: wat leuk, gefeliciteerd! Bedankt voor jullie antwoord @15augustus: nou dat is ook leuk toch, jij ook gefeliciteerd! Hmm nog meer ervaringen?? Ben ook wel benieuwd welk er meer word aangeraden.
Gebruik je ovulatie testen, weet je je eisprong, temp je? Mss kan teunisbloem olie of tarwekiemolie je ook helpen? Ik ken het niet, wel wat goed ervaringen gehoord maar ook verhalen dat het niet lukt...
Wij hebben deze ronde voor het eerst PS gebruikt. Alleen tijdens de seks na de IUI niet. Maar ik vond het daarvoor best prettig. Wel wat rommelig, maar het maakte de "verplichte" seks een stuk makkelijker voor ons. Ik heb nog 8 dagen te gaan voordat ik überhaupt een testje kan wagen, dus of het gewerkt heeft kan ik je nog niet vertellen. Oh en ik had het besteld via de apotheek.
Bedankt voor de reacties dames. Gebruik nu na zoveel rondes weer ovulatietesten, em ben ook begonnen met temperaturen. @Aegyo: Hoop dat t heeft geholpen! Heb trouwens bestelt. Morgen waarschijnlijk in huis. We zullen zien of t werkt
Hier ps gebruikt bij beide zwangerschappen. Gewoon om de seks wat fijner te maken. Ben erg droog van mezelf en dan is het wel fijn om iets te gebruiken. HEt kan helpen met de zaadjes de goede richting in te duwen en je vagina zuurgraad goed maken voor de zaadjes, maar voor de bevruchting en instelling helpt het niet. Heel veel succes met het gebruiken. Het is echt wel fijner om iets te gebruiken.
^ haha heb dat ook, daarom zijn we ook begonnen met gebruiken. Zal volgende ronde om en om gebruiken denk.
Wij hebben deze maand voor het eerst cp gebruikt, omdat wij inmiddels al in ronde 11 zitten. Ik moet nog ff 3 dagen geduld hebben, dan weet ik of het heeft geholpen. Maar goed, helpt het niet dan is het alsnog fijn om te gebruiken idd vanwege de droogte. Daar krijg je trouwens geen pippetten bij dus de 1e keer deed ik het op mn handen en toen aangebracht op de plaatsen waar je het wilt gebruiken. Maar dat doe ik niet nog een keer want het is erg dun spul dus alles zat eronder. Nu heb ik gewoon 10 min van te voren wat bij mezelf naar binnen geknepen met die tube. Een stukje naar binnen brengen en zachtjes knijpen zodag je niet de hele tube leegknijpt haha. Geen geknoei en gedoe meer, en daarna gewoon ff schoonmaken met een doekje omdat het natuurlijk wel een stukje je vagina in gaat.
Wij waren in de ronde dat we voor het eerste gebruikten zwanger. Of het daar aan heeft gelegen weet je natuurlijk nooit, maar je kan het altijd proberen