Ik ben heel benieuwd naar dingen die jullie geprobeerd hebben/proberen bij het zwanger worden ? Ik begin; Nog een keer klaar komen na de seks Maca tabletten
Hier ook, deze ronde aan de granaatappelsap, al heb ik dit een half jaar geleden ongeveer ook geprobeerd een ronde, maar helaas. Bij mijn dochter dronk ik dat in ronde 7 en raakte toen wel zwanger. Sliep ook met sokken aan die ronde. Toeval ? Ik weet het niet
Ik heb opgeschreven wat ik de keer dat ik blijvend zwanger was heb gedaan (omega 3 en foliumzuur + vit D slikte ik al jaren): Baarmoedermassage Omega 3 Foliumzuur en vitamine d Granaatappelsap Geen koude dranken Voeten warm Wandelen na tp
Heel warm slapen Zwangerschapsvitamine's Magnesium en Maca bijslikken Granaatappelsap Noten eten Minder koffie drinken Voeten en benen helemaal omhoog Op de buik duwen Wat niet?)
Inzetten op voedingssupplementen die een betere eicel zouden geven (en is 2x gelukt na 4 jaar proberen incl gefaalde fertiliteitsbehandingen) zijnde: Zwangerschapsvitamines 600mg Q10 PQQ Magnesium Hoge dosis omega 3 NAC 15’ blijven liggen met benen omhoog
Ik heb deze maand oker water geprobeerd ! Zal een linkje met de tiktok en uitleg er bij doen haha. Ben benieuwd of het gaat helpen https://vm.tiktok.com/ZMYWNtuX7/
Teunisbloemolie granaatappelsap drinken Maca capsules Elke avond even met kruikje op mijn buik pantoffels dragen en altijd sokken ( ook mee slapen ) altijd even 5/10min blijven liggen met benen omhoog en deze ronde zoveel mogelijk seks hebben ahahah Laten we hopen dat deze ronde raak is 25 is the lucky number zeggen ze wel
Wat ik deze ronde heb gedaan (en meerdere rondes overigens) Ubiquinol, magnesium, folaat, D en k2 geslikt. (Man aan de zink, selenium, C en magnesium). Acupunctuur, 1e dag menstruatie en paar dagen na IUI. Warme voeten en buik Geen alcohol Biologische granaatappelsap (echt heel vies trouwens haha) Utrogestan Rooibosthee Voldoende rust, op tijd naar bed. Ipv mezelf opvreten of ik positief zal testen, de ovitrelle eruit getest. Gaf gek genoeg rust. Minimaal 8000 stappen per dag
Ik ben trouwens best verbaasd te lezen hier op het forum dat de meeste vrouwen zich hoofdzakelijk met het fysieke aspect van zwanger worden bezighouden. Zelf denk ik niet dat wij mensen invloed hebben op het proces, behalve dat we uiteraard seks moeten hebben om zwanger te worden. Mensen die er constant mee bezig zijn raken soms niet zwanger en mensen die er totaal niet mee bezig zijn raken zwanger. Idem voor gevallen die ik ken waarbij alle hoop verloren was en men besloot het op te geven et voila: zwanger. Het kan er bij mij niet in dat alles draait om de juiste timing van de eisprong. Bij jullie wel?
Ik ben er van overtuigd dat het een heel groot deel psychisch is. Sinds november ben ik gestopt met de pil en ik had mijzelf altijd voorgenomen nooit zo’n vrouw te zijn die zaken zoals ovulatie gaat bijhouden om op timing te seksen etc. Maar niets is minder waar haha! Wanneer je iets in je hoofd hebt is loslaten makkelijker gezegd dan gedaan