Hallo Ik ben vanmorgen bij de HA geweest om mijn urine te laten controleren. Nu kwam er geen blaasontsteking uit (wat ik eigenlijk dacht) maar ze gaf wel aan dat er een spoortje eiwit in de urine in was gevonden. Ik ben nog maar 6 weken en 4 dagen en maak me nu eigenlijk wel zorgen. De aanleiding dat ik mijn urine liet controleren was namelijk omdat ik al het hele weekend ontzettend veel steken en vaag gevoel in de onderbuik heb, Echt constante steken, dus geen bandenpijn. Dit zou ik wel herkennen na 3 zwangerschappen. Mijn vraag is wat kunnen de steken en krampen zijn en wat betekend het dat ik nu al eiwit in mijn urine heb? Ik kan pas volgende week donderdag naar de gyn voor een echo, wou eerst even uw reactie afwachten voor ik de gyn zou bellen om de afspraak te vervroegen!
Hoihoi, Wat je voelt is waarschijnlijk de groei van de baarmoeder, ook al is het niet je eerste zwangerschap, elke zwangerschap is anders! Had je voor dat je in het potje plaste...jezelf van onderen gewassen? zo nee dan kleurt het eiwit door dat er wat afscheiding in je urine is gekomen. Hier hoef je je echt geen zorgen over te maken! En anders laat je het gewoon nog eens controleren en dan eerst wassen! Imke
Dank je wel voor je reactie. Elke zwangerschap is idd anders, maar toch blijft het steeds weer onzeker, bedankt! Zal me morgen eerst wassen voor ik in het potje ga plassen, als ik dat tenminste nog kan redden...