plopsa land (coo)

Discussie in 'De lounge' gestart door boxertjes, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    wij willen straks in de vakantie met ons dochtertje een dagje naar plopsa land. het liefst plopsa coo.
    onze dochter is dan 2,5 en 95 cm lang.
    iemand al eens geweest bij plopsa land en wat vinden jullie ervan?

ook is het best een stuk rijden, ga nog even zoeken naar misschien ergens een overnachting in de buurt.

2. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Ik lees even mee ;)

wij gaan volgende week een midweek naar de Belgische ardennen en zitten in de buurt van Plopsa Coo. Onze dochter is 21 maanden oud. Ik heb al wel gekeken op de site van plopsa Coo en is op zich wel aardig wat te doen voor de kleintjes dachten wij.

3. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    Wij zijn de afgelopen jaren tijdens vakantie 2 keer in Coo geweest. En het is echt een leuk park. Je moet geen Efteling-grootte verwachten, maar dat is voor die kleintjes ook helemaal niet nodig.

Je kan er gewoon gratis naar binnen en pas als je wat wil gaan doen moet je gaan betalen. Dat kan met een stempelkaart (voor volwassenen die niet overal in meegaan erg makkelijk) of een dagpas (armbandje) en dat was voor die kleintjes niet zoveel.

Met mooi weer is de stoeltjeslift naar boven erg leuk. Je gaat dan eerst over riviertje heen en heb je leuk uitzicht over het park en de omgeving.
    En als je niet op de eigen parking gaat staan, maar langs de grote weg, dan is het ook gratis parkeren! (tenminste zo was het wel)

@Mariska, heb je er erg in dat ze nog niet alle dagen open zijn? Meestal in voor en na seizoen alleen de weekenden. Zo stonden wij er ook een keer door de weeks:(

4. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    wij zijn er 2 jaar terug ook geweest en het viel ons heel erg tegen. De kids vonden het geweldig, maar alles (eten/ drinken) is enorm duur en personeel is absoluut niet kindvriendelijk. We hebben met onze boys 1 uur in de rij gestaan voor een foto met bumba en toen we aan de beurt waren was de tijd voorbij... Weg bumba, verdrietige kinderen en hele boze ouders...

Wij zullen er nooit meer heen gaan

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wij zijn vorig jaar geweest en ook ons viel het heel erg tegen.
    Vond plopsa indoor veel leuker!

6. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    wij zijn vorig jaar zomer er geweest en wij vonden het erg leuk!! zeker voor herhaling vatbaar.
    De oudsten praten er nog steeds over!

7. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    @Sanell, bedankt voor de tip, heb even gekeken. Wij zitten er van maandag t/m vrijdag en hij is zaterdag alleen maar open. Voor ons dus geen plopsa. Staan we dankzij jou daar niet voor jan met zijn korte achternaam. Zijn genoeg leuke dingen daar, we vermaken ons wel.

8. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    #8 kylain, 12 apr 2013
    Laatst bewerkt: 12 apr 2013
    Ik vond plopsa COO niet zo heel leuk , wel mooie omgeving.......persoonlijk vind ik plopsa de panne het leukst....

9. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Zowieso zou ik niet zo snel kiezen voor plopsa als je alleen 1 kindje van onder de 96 cm hebt....ze zijn streng met controleren...mijn dochtertje raakt altijd erg gefrustreerd omdat ze niet in bepaalde attracties mag en d'r broer wel....

10. marjon1

marjon1 Lid

20 jun 2009
    67
    0
    0
    Administratief med.
    NULL
    Ik vond Plopsa Coo erg leuk. Vooral omdat wij niet wisten dat hij daar zat. Leuk zo met de waterval erbij. Maar onze kinderen waren nog te klein, dus wij hebben alleen een rondje gelopen en een biertje gedronken op het terras. Wij willen zeker nog eens terug. Vorig jaar in Plopsa de Panne geweest ook erg leuk en dit jaar naar Coevoorden.

11. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Vandaag via Groupon kaartjes voor Plopsaland Coo voor 9,99 ( uit m'n hoofd)!

12. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

nee 12,50;)

Deel Deze Pagina