Ik zou het andersom doen: Ontbijten met brood, liever ontbijtgranen Dan sporten en een whey-eiwitshake En dan om 12 uur weer brood. Nu eet je twee keer brood met twee uur ertussen, dan val je niet af.
Zolang je EKV klopt en je totaal aantal kcal klopt aan het einde vd dag hoeft dat geen probleem te zijn... Ideaal is het misschien niet maar er niet door afvallen is onzin...
Je kan je koolhydraten beter spreiden, anders worden de koolhydraten opgeslagen als vet en ts wil afvallen. Dat is geen onzin, maar een feit.
Kh zijn de meest snel beschikbare energie die er is voor je lichaam.. Nogmaals, als je porties niet te groot zijn, zijn ze na twee uur al aardig pleite! Zeker als er sport bij komt kijken Maar zoals ik al zei... Optimaal is anders!! Alleen is het imo absoluut onzin dat je hierdoor ook gelijk niet meer af zou vallen
Die sport is al geweest (8 uur). Dus heb je niet binnen 2 uur (10 en 12 uur) 2x brood nodig. Een wielrenner of marathonloper kan het hebben ja, steker nog: heeft het nodig. maar niet iemand die af wil vallen. Alle koolhydraten die je spieren niet nodig hebben worden opgeslagen als vet.
Nogmaals... Hangt af van de hoeveelheid die gegeten word! Over het algemeen roept men idd, wat niet gebruikt wordt, word gelijk opgeslagen als vet.. En uiteindelijk is dat zo.. Maar het is ook zo dat de aangemaakte glycogeen niet zomaar vet is, en tijdens bvb fietsen etc ook aangesproken word, omdat het simpelweg de snelst beschikbare is voor het lichaam. Maar wederom... Tuurlijk.. 4 bammetjes en twee uur later weer 4 is niet goed! 1 om 1 is GEEN probleem.
Imensa, begrijp ik het goed dat jij personal trainer bent? Mag ik jou een PB sturen voor advies? Als je dat niet wilt, begrijp ik dat volkomen. Sorry TS voor de inbraak in jouw topic. Succes met de laatste 10 Kilo.
Hmmm ik blijf een beetje hangen op hetzelfde gewicht. Is mijn schema goed? Ontbijt: afslankeiwit (body&fit) met melk en ingevroren rode vruchten (handje) Tussendoor: appel of wortels of andere rauwkost Lunch: 2 geroosterde boterhammen (volkoren) een met kipfilet en een met gekookt ei. Tussendoor: fruit of groente of n handje ongezouten cashewnoten Avond: meestal salade met n stukje vlees Hardlopen (half uur) of kettlebell (half uur) Na het hardlopen kwark Verder eet ik geen suikeren drink ik alleen thee (groene) en water of heel sporadisch vers geperste sap. Iemand tips? M'n lichaam staat tot niet in de spaarstand he...
Oh ja ik eet ook vaak n salade tussen de middag, maar 2 keer op n dag salade komt zo m'n neus uit en ik wil brood ook niet helemaal skippen..
niks ik ben al vanaf maart bezig heb nu in totaal 17 kg kwijt. Ik drink nu de eiwitshake puur om mijn spieren te behouden
je eet al erg weinig brood dus dat zou ik sowieso niet skippen! probeer voor 2 uur smiddags je brood te eten. Als je s'ochtends eet heb je de brood al verbrand s'avonds
als ik 2 weken op dezelfde gewicht stil blijf staan dan ga ik 2 dagen alles eten waar ik Zin in heb en daarna beginnen de kilos weer eraf te gaan, tip voor jou?
Je valt toch niet zomaar 17 kg af?! Dan moet je toch iets veranderen in je leven? Of ben je pas bevallen?