Wie nog meer? Ik kan écht geen weerstand bieden aan al dat lekkere Sinterklaassnoep, en een chipje (of iets meer) op zijn tijd gaat er ook wel in. Ben echt een ongelofelijke snoepkont deze zwangerschap. Hebben er nog meer last van dit probleem? Ik word er natuurlijk niet dunner op op deze manier. Plus ik doe er mijn kindje ook niet speciaal een plezier mee vrees ik. Ik probeer ook wel veel fruit enzo te eten maar snoep trekt me toch net iets meer aan...
heel herkenbaar... schijnt erbij te horen, bij martijn had ik het een stuk minder. ben nu echt verslaafd aan zoetigheid.
haha ja ohw ik voel me ook zo schuldig als ik weer eens los ben gegaan in mijn kast... nu al zo`n snoepert, hoe moet dat als ik wat verder ben ben al niet slank van mezelf.
Ik heb hetzelfde hoor. Ik kan de verleiding ook echt niet weerstaan. Vooral chocola!!!! Nu heb ik laatst ergens gelezen dat vrouwen die tijdens de zwangerschap veel chocola eten, vrolijke kinderen krijgen haha! Ik probeer het gesnoep wel zoveel mogelijk te compenseren met fruit enzo.
hier ook nog een, snoep alleen bij de gedachten, heerlijk. en chocola eet zo een hele letter op, ach ja volgend jaar na de zwangerschap, sport ik die paar kilo's er wel weer af hoor.
Nou dan krijgen wij vast straks allemaal hele vrolijke kindjes! Daar hou ik me dan maar aan vast... Vanavond ook wel weer even ter compensatie 2 sinaasappels weggewerkt!
Heel herkenbaar... bij Louise had ik ook de hele dag zin in snoep... vooal die moamdingen en simpel lekkers zoals beschuit met jam. Maar probeer jezelf een beetje in te houden hoor.. ik kwam +/- 30 kilo aan tijdens mijn zwangerschap en daar wordt je niet vrolijk van!
Ik ben normaal geen snoepert, maar sinds de zwangerschap wel! Probeer mezelf ook een beetje in te houden, maar heb al een aantal zakken snoep leeggegeten hoor. Ik ben trouwens tot nu toe ongeveer 13 kilo aangekomen. Kom normaal gesproken wel snel aan hoor als ik veel snoep, dus het kan ook anders... Ik heb nu ook zo iets van, ach ja.. ik heb er zin in dus dan koop ik het gewoon. Straks zien we wel weer verder
Ik heb me deze keer heel erg moeten inhouden. Ik probeer zoveel mogelijk suikervrij, omdat ik aan zwangerschapsdiabetes leed tijdens de eerste. Is best wel moeilijk af en toe hoor, vooral nu er zoveel lekkere zoete kerstdingen al in de winkel liggen.
Ik eet heel veel chocolade en mandarijnen nu. Dan koop ik fruit zódat ik niet ga snoepen, maar ik doe het er nu gewoon naast Ik heb die nieuwe Werthers original chocoladebonbonnetjes gekocht en helaas is de zak er alweer binnen enkele dagen doorheen. Daarna nog 4 mandarijnen hoppakee. Ik moet het gewoon niet meer kopen, maar als ik in de AH sta, is dat stemmetje gewoon buiten de winkel blijven wachten denk ik...
Ook ik kan het snoepen niet laten. Normaal ben ik helemaal geen zoetekauw en snoep ik eigenlijk nooit. Hartige dingen wel maar die hoef ik nu niet. Chocola, koekjes en snoep, ik vind ze fantastisch! Zal toch wel voor een deel door hormonen komen ben ik bang