17 maart echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door kirsten1980, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten1980

24 jan 2009
    29
    0
    0
    Ik krijg 17 maart om 10 uur een echo, dus met 7 weken.

dit vanwege mijn zorgen ivm miskraam begin 2008.

doen ze die echo inwendig of uitwendig? en wat is er met 7 weken te zien op de echo?

2. bahar23

bahar23 Actief lid

30 aug 2008
    152
    0
    0
    terneuzen
    ik heb een eerste echo gehad met 8 weken (ook vanwege eerdere miskraam) en dat was dan ook inwendig, omdat ze dan beter beeld hebben..veel zal er nie te zien zijn wel een kloppend hartje en een klein ukkie..

3. Hibatullah

Hibatullah Actief lid

21 dec 2008
    117
    0
    0
    Laborantje
    Ik had ook een echo met 7 weken en dat was een uitwendige. Daar zag ik een vruchtje van 1 cm met een kloppend hartje. Tevens heb ik ook niet de dunste buik

4. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Hej ik heb ook 17 maart de 1e echo, om 12.30u!
    Dan ben ik 7 weken.. er is mij gelijk aan de telefoon verteld dat het een inwendige echo gaat worden.. Ben heel benieuwd..
    Volgens een collega stelt het weinig voor.. alleen een beetje vreemd zo met je blote kont.. mja went snel blijkbaar!
    ;)
    Groetjes Mo

5. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    hey ik heb gister een echo inwendig gehad zie mijn fotoalbum, en was 1 week korter zwanger dan ik dacht

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb mijn echo ook met 7 weken gehad inwendig. De foto staat in mijn album!

7. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Mij is uitgelegd dat echo's tot 12 weken inwendig zijn. (Tenminste bij een gyn)

Toen ik met 7w+2dgn mijn eerste echo had, zag je 2 wormpjes en knipperende hartjes. Ook kon je de aanleg van de armpjes, beentjes en navelstreng al zien.

Die echo is wel gemaakt met zeer nieuwe apparatuur op een fertiliteitsafdeling. Dat scheelt wel. De echo's die ons plaatselijke ziekenhuis maakt zijn iets minder duidelijk.

Een van de foto's staat in mijn album.

8. kirsten1980

24 jan 2009
    29
    0
    0
    ok bedankt ;)

nu weet ik wat ik kan verwachten dinsdag

Deel Deze Pagina