Bloeddruk..

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by eenwens, May 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eenwens

eenwens Actief lid

Apr 14, 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb een vraag in zit in mijn 20ste week van de zwangerschap, alles gaat goed.. begin alleen sinds deze week iets last te krijgen van mijn rug ) beetje zeurend gevoel en ik kan ´s nachts niet meer zo lekker op mijn linker zij liggen omdat ik dan last krijg van mijn heup..

De voorgaande afspraken bij de verloskundige had ik elke keer nadat ik een paar dagen vrij was geweest.. ook de volgende afspraak over 2 weken heb ik na een aantal dagen vrij..

Omdat ik in de zorg werk, werk ik erg in blokken
    ( voorbeeld deze week 6 dagen werken 1 vrij 4 werken ) totaal van kort aan de 60 uur.

De afgelopen controles was mijn bloeddruk elke keer goed.. mijn vraag is kan mijn bloeddruk door een paar dagen vrij snel naar beneden gaan en is het verstandig om de verloskundige te vragen om een keer mijn bloeddruk op te meten naar een drukke week??

Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is..

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
    Hoi,

De bloeddruk is niet zo gevoelig dat het veel invloed heeft. Wel een klein beetje natuurlijk. Echter hebben bloeddruk problemen een andere oorzaak in de zwangerschap. Ik zou wel opletten met je drukke werk weken inderdaad, met het oog op je eigen lichaam. Lijkt me heel pittig! Dit ga je niet lang volhouden denk ik.

Groeten evelien

3. eenwens

eenwens Actief lid

Apr 14, 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie...
    Vandaag aangegeven op werk dat het zwaarder begint te worden.. mag nu aangeven wanneer iets niet gaat..

Share This Page