Ik voel helemaal NIETS!!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by HopeSept12, Apr 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Ik ben nu enkele weekjes zwanger.
    Laatste ongi was 7 maart en 22maart IUI gehad. (Dag van de eisprong)

Buiten dat mijn borsten zit zwaarder aanvoelen, heb ik helemaal GEEN klachten!
    Vorig jaar hadden we een miskraam en toen voelde ik ook niets.

Vorige week maandag was mijn hcg 320 en 48h later 560,. W
    Zondag nog een digi-test gedaan en die gaf 3+ aan, dus ik zou meer dan 2000hcg moeten hebben!!!

Ik maak me zo ongerust!
    24/4 pas onze echo!!'

2. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Niet ongerust zijn!

De waarden die je noemt zijn prima. Blijkbaar reageert je lichaam gewoon niet heel sterk op HCG.

Bij mijn eerste zwangerschap was ik ook pas met een week of 7 een heel klein beetje misselijk. En met 10 weken was het alweer helemaal over.

Ik heb afgelopen maandag eindelijk positief getest, en voel ook bijna niks. Gevoelige borsten en af en toe een beetje raar gevoel in mijn buik.

Snap trouwens heel goed je ongerustheid hoor. Je bent er al zo lang mee bezig, en je hebt al eens een miskraam meegemaakt.
    Hopelijk volgende week een superecho.

3. LeennKen

LeennKen Bekend lid

Apr 12, 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    komt wel goed! Helemaal in het begin had ik ook nog van niets last :) rond 10weken extreem misselijk geworden & hier heb ik nog vaak last van :D

4. Pimpeltje

Pimpeltje Actief lid

Feb 4, 2013
    145
    0
    16
    België
    Ik heb ook zo goed als geen klachten. En vind dit soms ook beangstigend. Zeker als je iedereen over zijn zwangerschapskwaaltjes hoort praten..
    Maar maak je maar geen zorgen. De ene zwangerschap is de andere niet ;)

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Meis - niet ongerust zijn. Ik heb ook nul klachten (afgezien van af en toe een stekje in mijn bm of wat lage rugpijn). Mijn borsten zijn nog niet gegroeid (volgens mijn man - en hij inspecteert iedere avond;):D), iets gevoeliger tepels, maar vaak ook gewoon niet. Niet misselijk, niets. Mijn zussen precies het zelfde. Ik droom alleen heel intensief en helder.

Ik heb lang ook gezocht naar klachten, omdat het toch een bevestiging kan zijn, maar nu prijs ik me gelukkig dat ik dat niet heb.

6. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Niet ongerust zijn! Ik heb bij mijn 1e zwangerschap ook nergens last van gehad. Het maakte mij zo onzeker, maar toch was alles goed.
    Nu is het wel anders, maar ze zeggen ook dat elke zwangerschap anders kan zijn.

7. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Wees blij! Ik ben kotsmisselijk geweest en vroeg me zelfs op een gegeven moment af waar ik aan begonnen was.:)
    Terwijl AL mijn vriendinnen nooit noemenswaardige kwaaltjes hadden.
    Ik snap heel goed dat je onzeker bent, maar ik was zelfs kotsmisselijk onzeker, want ik verloor continu bloed.
    Jouw hcg waardes zijn prima hoor!:)

8. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik ben ook nauwelijks misselijk geweest hoor.. Zolang ik op tijd at was er niks aan de hand, niet overgegeven ofzo ook..

Zegt niks over of het wel/niet goed zit of je kwaaltjes hebt, dus lekker genieten van je positieve test!

9. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

Oct 4, 2012
    5,965
    3
    0
    Hai, ik ben 8 weken zwanger van m'n eerste kindje en ik heb ook nergens last van.
    Geen misselijkheid, geen rare eetvoorkeuren, geen buikpijn...
    Ik heb alleen sinds 2 dagen iets levendigere dromen, maar dat is dan ook alles.

Die symptomen wel of niet hebben zegt niets hoor.
    M'n vriendin heeft nu 2 kinderen, zij heeft ook nooit ergens last van gehad. Dus, maak je niet druk ;)

10. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    geen zorgen maken vorige zw schap bijna 42 wkn geen klachtten!!!!!!!!!!

je hoeft geen extreme klachtten te hebben als je zwanger bent en je waardes zijn goed

11. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

Apr 6, 2012
    2,254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Het komt van zelf wel je bent ook nog pril zwanger
    het is niet zo oh je bent zwanger dus je voelt wat ..

Ik kreeg teken dat ik zwanger was pas bij 9 weken dat ik
    ontzettend ziek werd tot mijn 17 weken zwanger zwak
    heb ik alleen maar boven de wc gehangen ...

Niet iedereen is het zelfde de klachten komen van zelf

12. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    Ik voelde in het begin ook echt niks. Maar dat veranderde rond de 9 weken, toen ben ik een paar weken goed misselijk geweest, en daarna was het weer over en voelde ik weer niks.
    Inmiddels 36 weken en eigenlijk nog nergens last van. De kleine doet het prima!

13. Gizje

Gizje Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,661
    0
    0
    Elke zwangerschap is anders, ik ben voor de 3e keer zwanger en weer is het totaal anders. Ben nu bijna 14 wk en buiten pijnlijke borsten nergens last van. Terwijl de vorige keren ik misselijk was enzo.

Niet te druk maken om de kwaaltjes enzo.

14. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,163
    1
    0
    Allereerst gefeliciteerd!!!!

Ik heb ook geen last gehad bij mijn mk-en niet en deze keer ook niet en nu ga ik hem voelen en geloof ik het pas :D

MIsschien ga je nog wat voelen misschien ben je een vd gelukkige zonder klachten, ik hoop het laatste natuurlijk.

15. Edel

Edel Bekend lid

Feb 23, 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Hey, bij mijn eerste zwangerschap niets last van kwaaltjes. Bij mijn tweede beetje en heel moe en bij mijn derde wondertje......pfffff..... wc is mijn beste vriend geweest de afgelopen weken. Al gaat het nu wel een stuk beter! Elke vrouw en elke zwangerschap is zo anders! Wanneer is je echo?

16. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

Feb 23, 2013
    1,276
    17
    38
    Female
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Ik heb ook tot 9 weken niets gevoeld.. Maakte me ook onzeker.. Na 9 weken werd ik hondsberoerd, overgeven tot en met.. En nu zit ik met m'n bekken.. Nu denk ik wel eens, waarom wilde ik ook alweer iets voelen?! ;) probeer het positief te zien, je bent fijn zwanger zonder al die lastige kwaaltjes, ik zou zo weer terug willen hihi..

17. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Bedankt allemaal!

Vooreerst: allen proficiat met jullie zwangerschap!

Ik ben echt kapot gepiekerd!
    Daarnet nog geplast voor ik in mijn bedje kroop en zag in mijn slip veel gelige afscheiding. Tussen mijn schaamlippen ging ook zo'n vuil spul.
    Ik heb dat steeds voor ik ongi wordt,...!
    Je lag nu eens raden waar ik nu mee in zit,...!?

Is dat normaal?

Ik word stapelgek van mezelf!

18. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Adem in ... Adem uit ;)

Ik heb ook gelige afscheiding. Soms meer dan andere keren, maar ik heb standaard een inlegkruisje in mijn slip die ook meer gelig is dan wit na een paar uurtjes ;)

Rustig aan. Is makkelijker gezegd dan gedaan en ik heb ook de eerste weken nadat wij het wisten lopen stressen, maar op een gegeven moment met je helemaal op-gestrest. Het vreet zoveel energie ;).

Ik heb ook nog wel eens menstruatie krampen ... de eerste keer zat ik als een plank op de bank. Durfde me niet meer te bewegen. Want stel dat wanneer ik op stond, dan ik dan zou gaan vloeien ... alsof ik 9 maanden lang daar stokstijf op de bank had kunnen zitten. Op een gegeven moment moest ik toch naar het toilet, en ... geen bloed (pfew) ...

Serieus ... probeer toch een beetje te relaxen meid ...

19. Edel

Edel Bekend lid

Feb 23, 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Idd heel herkenbaar wat Strijkkraal zegt!

20. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Ik heb steeds een inlegkruisje in mijn slip! Ik zou anders geen 5min op mijn gemak zijn!

Ik ben zoo blij dat dit forum bestaat!
    Bedankt!

Ik ga proberen te genieten! En hopen op een mooie echo komende woensdag.

X

Share This Page