(rug)voorweeen? 28 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skt, 29 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skt

Skt Lid

12 nov 2012
    91
    0
    6
    Hallo allemaal,

Waar begin ik?
    Zoontje is geboren met 34 weken, er is geen reden voor gevonden.
    Dus alles wat ik deze zwangerschap voel, neem ik serieus
    Bij mijn zoontje had ik dinsdag avond zeurend gevoel in mijn rug. Mijn man moest toen tegendruk geven en dat deed het niet niet zon pijn. Snachts werd het erger, trok toen ook naar mijn benen. Gaan douchen en toen nam het uiteindelijk af.
    Woensdagavond weer hetzelfde. Rond half 12 gevreeën en uiteindelijk snachts echt vervelende zeurende stekende pijn in onderrug wat weer doortrok naar mijn benen. Kon niet echt slapen, man duwde en masseerde weer. Daarna toch maar onder de douche gegaan, ruim weer een half uur. Daarna werd het erger en kreeg ik er harde buiken bij en opeens was het al gemiddeld om de 5 min. Man belde vk en moesten naar het ziekenhuis. Daar bleek het duidelijk weeën en was de bevalling begonnen. Had al 3cm ontsluiting.

Nu heb ik laatste weken dit verhaal, de dinsdag, al 3x meegemaakt snschts. Uiteindelijk val ik in slaap en volgende dag negens last van.
    Gisteren in zh geweest vanwege licht bloedverlies, blijkbaar gevoelige baarmoeder mond maar als was nog dicht. Vannacht weer heel veel laat van onderrug en trok weer naar mijn benen. Geen harde buiken, maar voelde wel zeurend. Man wakker gemaakt of hij mij wilde masseren uiteindelijk in slaap gevallen. Vandaag wel wat zeurend gevoel maar niet zo erg.
    Nu lees ik over oefen en voorweeen. Moetik er nu vanuit gaan dat dit nu ook weer zo is? Gisteren ctg gehad, maar waren geen weeën o te zien, toen ook geen last, maar blijkbaar zie je ze ook niet op ctg. Andere ervaringen van afgelopen werken aan vk verteld, maar reageert er niet echt op. Denkt dat ik gewoon rug pin heb. Misschien is dat ook wel zo, maar herken dit zo duidelijk van vorige zw...... As donderdag baarmoeder hals meting, uit voorzorg ivm eerdere vroeggeboorte.
    Zou je dan verweking moeten zien? Met 20 weken was hij mooi 4.cm.

Wat denken jullie, jullie ervaringen hiermee?
    Bedankt alvast

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Oefenweeën een beetje erg vroeg hoor! Wie doet die meting? Anders vragen of je naar de gynaecoloog mag. Desnoods een nacht ter observatie dan kunnen ze zien wat er gebeurd.

3. Skt

Skt Lid

12 nov 2012
    91
    0
    6
    Niet de gynaeceloog maar wel een prenetaal centrum. Vorige keer wat gepruts..hopelijk nu meteen goed. Anders ga ik wel naar de gyn hoor. Ben benieuwd wat er uit komt..

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ja want het zijn wel aparte klachten en echte weeën zijn nog niet de bedoeling nu...

5. Skt

Skt Lid

12 nov 2012
    91
    0
    6
    Nee daarom. Heel benieuwd of dit al voorwerk doet.
    Maar daarom ben ik benieuwd of mensen hier ervaring mee hebben...

6. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik lig in het zh en ik ken er eentje die met 28 weken en een bijna verweekte bmm is opgenomen die had weeën. Dus het kan wel helaas. Gelukkig nu onder controle allemaal en ze hoopt er wat weekjes bij te krijgen.

Deel Deze Pagina