Zijn er hier ook mamas die de 40 weken inmiddels zijn gepasseerd? Leek me leuk om een forumpje te openen met deze mamas. Of bestaat er al zoiets? Zo niet kunnen we hier misschien de echte laatste loodjes bespreken
Elke ochtend word ik teleurgesteld wakker... weer niet! En elke avond ga ik zenuwachtig slapen: moet ik vannacht pijn gaan lijden? Ik wil het gewoon gehad hebben!
Voor mij is het de tweede. Ik word ook helemaal gek van al die mensen die elke dag weer appen: en, is er al een baby?? Laat me met rust denk ik dan, ik laat het echt, echt wel weten als hij er is.
Precies ik heb zelf een app teruggestuurd met keep calm ik app zodra ze geboren is. Wordt er ook heel onrustig van. Mijn 3de kindje 2de kwam ook te laat. Kwam jou eerste wel optijd?
Nou, hij zit nog steeds! De eerste kwam met precies 40 weken dus ik heb nog steeds wel hoop dat hij uit zichzelf komt. Hoeveel later kwam jouw tweede? Heb je al wat afgesproken over inleiden of wacht je tot 42 weken? Bij mij gaan ze dinsdag proberen te strippen op 40+6 en als dat niet werkt heb ik woensdag een consult bij de gyn om op uiterlijk donderdag in te leiden. Ik zag het niet zitten om nog een hele week te wachten.
Hier zit ze ook nog steeds helaas. Strippen lukt niet helaas te weinig ontsluiting nog. 2de kwam toen 9 dagen te laat Nog niks afgesproken over inleiden maar wordt sowieso voor de 42 weken. Ben ingeleid bij de eerste en vond dat zo Verschrikkelijk dat ik zo lang mogelijk mee wil wachten tot zolang t kan ondanks dat ik t zwanger ziun
Ah meis, wat balen!! Ik ben inderdaad gisteren bevallen. Zaterdagavond om 22:00 uur braken de vliezen, om 22:45 uur begonnen de weeën. Om 1:05 uur had ik volledige ontsluiting en om 1:15 uur is onze tweede zoon geboren. Echt super snel gegaan! Ben je inmiddels een keer gestript? Ik hoop dat het heel snel uit zichzelf op gang komt en je niet ingeleid hoeft te worden! Heel veel sterkte nog met deze allerzwaarste laatste loodjes. Ik weet hoe frustrerend het is om van een ander te lezen dat zij ondertussen wel bevallen zijn !
Gefeliciteerd!! Gelukkig is jou kindje inmiddels geboren. Wat een vlotte bevalling heerlijk!! Hier tot op heden niks strippen is 2 keer mislukt helaas. Morgen voor controle naar het ziekenhuis zo balen. Hoop echt snel nog spontaan te bevallen